کد خبر: 876401
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
اگرچه برخی انتظار داشتند سخنان ترامپ تأثیر منفی روی بازار بورس تهران بگذارد اما از نخستین دقایق شروع معاملات ديروز شاخص با روند رو به رشد در حال حرکت است.
به گزارش مهر، در دقایق آغازین شروع معاملات بورس تهران، شاخص با روند رو به رشدی در حال حرکت است؛ روندی که برخی پیش‌بینی می‌کردند با سخنان منفی ترامپ، غیر از این به مسیر خود ادامه دهد. بر این اساس شاخص در کانال ۸۴ هزار واحدی در حال حرکت است و به ۸۴ هزار و ۹۳۶ واحد رسیده است. ۷۶ میلیون سهم در قالب ۷ هزار و ۹۲ معامله جابه‌جا شد که ارزش آن ۱۴۴ هزار و ۲۹۴ میلیون ریال است. حسین صبوری، کارشناس ارشد اقتصادی می‌گوید: نکته قابل توجه در این معاملات، افزایش قیمت در نمادهای گروه خودروسازی است که تحریم‌های قبل از برجام این صنعت را به یکی از آسیب‌پذیر‌ترین صنایع کشور مبدل کرده بود. این موضوع نشان می‌دهد بازار از صحبت‌های ترامپ نگرانی خاصی نداشته و مهم‌تر اینکه از نگرانی بازار کاسته شده است. وی افزود: با توجه به معاملات بازار سهام تاکنون، واکنش بازار سهام به سخنان اخیر ترامپ برای این بازار مثبت ارزیابی شده است.
همچنین در بازار ارز، دلار با ۴۵ تومان کاهش 4هزار وپنج تومان و یورو با ۵۸ تومان افت قیمت 4هزار و 475 تومان به فروش رسید. همچنین سکه طرح جدید 7 هزار تومان، طرح قدیم 6 هزار تومان، نیم‌سکه 2 هزار تومان، ربع‌سکه 2 هزار تومان، سکه گرمی هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 808 تومان افت کرد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار