کد خبر: 876342
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
دبير جشنواره فيلم كوتاه تهران در نشست خبري اين رويداد:
دبير سي و چهارمين جشنواره فيلم كوتاه تهران تلويحاً مدعي شد كه نقش اصلي را در بازگشت سيمرغ فيلم كوتاه به جشنواره ايفا كرده‌است و نيازي هم نديده كسي از او تشكر كند.
جواد محرمي 

دبير سي و چهارمين جشنواره فيلم كوتاه تهران تلويحاً مدعي شد كه نقش اصلي را در بازگشت سيمرغ فيلم كوتاه به جشنواره ايفا كرده‌است و نيازي هم نديده كسي از او تشكر كند. 

به گزارش «جوان»، سيد صادق موسوي به عنوان جواني تازه‌كار در عرصه مديريتي با وجود اينكه «غايب» هر نوع تصميم‌گيري در حوزه فعاليت خود است، هفته پيش ناگهان پس از خاتمه يافتن غائله سيمرغ فيلم كوتاه طي يادداشتي اعلام وجود كرده و خود را دخيل در بازگشت مقتدرانه سيمرغ فيلم كوتاه به سبد جشنواره فجر دانسته بود. وي ديروز در نشست خبري سي و چهارمين جشنواره فيلم كوتاه تهران كه در انجمن سينماي جوانان ايران برگزار شد، در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه جوان درباره غيبتش در جلسات شوراي سي و ششمين جشنواره ملي فيلم فجر درباره فيلم كوتاه و اينكه چقدر خودش را دخيل در بازگشت سيمرغ جشنواره مي‌داند، توضيح داد: « ما سعي كرديم گوشه‌نشين بي‌نشان باشيم، اين را هم بايد بگويم كه من اعضاي انجمن فيلم كوتاه را اولين‌بار زمستان ۹۴ در دفتر آقاي حيدري ديدم و در آنجا هم درباره بازگرداندن سيمرغ فيلم كوتاه جشنواره صحبت مي‌كردند، من فقط مستمع بودم. سال بعدش يعني سال ۹۵ در فجر مسئوليتي نداشتم، به همين دليل چندين جلسه با آقاي ايوبي مبني بر بازگشت سيمرغ فيلم كوتاه داشتم.

در واقع اين اختلاف قرائت بين من و دوستم آقاي حيدري وجود داشت، زيرا او قائل به سيمرغ نبود و من مطالبه دوستانم را در انجمن مي‌خواستم، حتي گاهي بحث بالا مي‌گرفت.‌ وي اضافه كرد: ‌نتيجه اين شد كه سال گذشته سيمرغ به صورت نمادين بازگشت و در تحولات بعدي وقتي آقاي داروغه‌زاده آمد دو جلسه جداگانه با او گذاشتم و گفتم كه بي‌دليل چه بحراني ساخته و هزينه‌هاي فراواني تراشيده شده است. خوشبختانه او شنونده خوبي بود و آگاهانه صحبت كرد. همان شب گفتم به عنوان اولين پالس مثبت در جشن فيلم كوتاه خانه سينما شركت كنيم كه وي در آنجا حضور پيدا كرد. بنابراين اگر ما در صدر اخبار در رسانه‌ها نيستيم، به اين دليل است كه ما به وظيفه خودمان عمل مي‌كنيم. من پس از بازگشتن سيمرغ فيلم كوتاه به جشنواره يادداشتي نوشتم، اما در آن يادداشت به خودم تبريك نگفتم و از آقاي داروغه‌زاده تشكر كردم، زيرا او را يك فرد پخته يافتم كه با گارد بسته صحبت نمي‌كند. درباره مسائل مالي جشنواره هم بايد بگويم كه سال گذشته جشنواره با ۲ميليارد تومان برگزار شد و برآورد مالي ما براي امسال ۲ ميليارد تومان است كه ۵۰ درصد آن را صندوق اعتباري هنر مي‌پردازد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار