کد خبر: 876298
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
داورزنی

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سیاست وزارت ورزش و جوانان جذب میزبانی های مختلف در رشته های گوناگون است و سال گذشته به دلیل همین میزبانی ها از حدود 60 کشور دنیا از جمله آمریکا، کانادا، انگلیس و عموم کشورهای اروپایی مهمان داشتیم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی میدان ورزش را یک میدان غیر قابل سانسور در دنیا دانست و گفت: سیاست وزارت ورزش و جوانان جذب میزبانی های مختلف در رشته های گوناگون است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان افزود: ما سال گذشته در بدترین شرایط امنیتی که در کشورهای همسایه داشتیم میزبان رویدادهای مهم جهانی نه در تهران بلکه در مرزها بودیم که جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی از جمله آنهاست. شطرنج قهرمانی زنان جهان در تهران، والیبال امیدهای آسیا در اردبیل و تور دوچرخه سواری آذربایجان هم نشان دهنده سیاست وزارت ورزش برای تشویق فدراسیون ها جهت اخذ میزبانی های مهم است.

داورزنی افزود: سال گذشته به دلیل همین میزبانی ها از حدود 60 کشور دنیا از جمله آمریکا، کانادا، انگلیس و عموم کشورهای اروپایی مهمان داشتیم. اینها شرایط میزبانی و امنیتی ایران را میبینند و وقتی به کشور خود باز می گردند از مهمان نوازی و امنیت ایران ابراز رضایت و این پیام را به ملت خود منعکس می‌کنند. طبیعی است مردم آمریکا وقتی صحبت‌های سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا را با حرف های بی ربط رییس جمهور این کشور مقایسه می‌کنند به حقیقت پی می‌برند. چهره واقعی مردم ایران را او ترسیم می‌کند نه آقای ترامپ، مردم دنیا خودشان پیام مظلومیت مردم ایران را می‌شنوند و در این خصوص قضاوت می‌کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: صهیونیست ها و آمریکایی ها بر طبل نا امنی در ایران و منطقه می کوبند ولی وقتی میزبانی‌های ورزشی را به این خوبی برگزار می‌کنیم بهترین ابزار تبلیغاتی ما در تمام دنیاست. دوچرخه سواران کشورهای مختلف بدون کوچکترین نا امنی بیش از یک هزار کیلومتر در جاده های ایران رکاب می‌زنند. در رشته دو و میدانی جام پارس هم تمام کشورهای خارجی با امنیت کامل مسابقه دادند و به کشور خود برگشتند. ما با ملت های مختلف دنیا هیچ مشکلی نداریم و با رعایت تمام اصول اخلاقی و جوانمردی با آنها مسابقه می دهیم. چه ابزاری بهتر از ورزش و میزبانی های ورزشی برای انتقال پیام صلح ملت ما به تمام دنیا و خنثی کردن تبلیغات منفی علیه ایران وجود دارد؟

داورزنی رفتار و صحبت های ترامپ را ادامه دشمنی های قبلی دولتمردان آمریکایی عنوان کرد و افزود:‌ صحبت های رییس جمهور آمریکا چیز جدیدی نیست. در طول 40 سال گذشته از شروع انقلاب اسلامی که جیمی کارتر رییس جمهور آمریکا بود تا الان تمام رییس جمهور های آمریکا تابع یک سیاست کلی صهیونیستی بوده اند و حفظ منافع اسراییل را در دستور کار داشتند و ملزم بودند به هر قیمتی که شده منافع اسراییل را تامین کنند.

داورزنی در پایان گفت: دست دولت و ملت همواره برای صلح به سمت تمام دنیا دراز است. تمام کشورهای 5 + 1 غیر از آمریکا همه فهمیده اند که ایران پایبند به تمام تعهدات خود در برجام است. ترامپ به خوبی میداند سپاه چه جایگاهی بین ملت ما و مردم مظلوم دنیا دارد و همین عامل اقتدار کشور آنها را ناراحت میکند. سازماندهی مدافعین حرم و کمک به مردم مظلوم عراق و سوریه با سپاه است و هرجا هر مظلومی فریادی سر دهد بچه های ما به تبعیت از امام حسین (ع) به آنها پاسخ میدهند. کشوری که در 40 سال گذشته مورد سخت ترین تحریم ها بوده و ورزش های آن در تمام رده های فوتبال ، والیبال ، کشتی ، ووشو و .... جهانی می شود و این توانمندی خاری بر دشمنان ایران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار