کد خبر: 876192
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
سرپرست شهرداری تبریز تاکید کرد؛
سرپرست شهرداری تبریز با اشاره به در پیش‌بودن اجتماع عظیم اربعین حسینی، گفت: این رویداد عظیم فرهنگی، فرصت مهمی است که می‌تواند نقش موثر در معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی شهر تبریز داشته باشد.
محمدحسین اسحقی در جلسه هماهنگی برنامه‌های شهرداری تبریز در اجتماع اربعین حسینی، با بیان این مطلب افزود: در سال‌های اخیر، خدمت به زائران اجتماع عظیم اربعین، به یکی از افتخارات فرهنگی و معنوی کلان‌شهرهای کشور تبدیل شده است؛ در این میان، تبریز به واسطه خواهرخواندگی با کربلای معلی، بخش‌های قابل‌توجهی از برنامه‌‌های رفاهی، خدماتی و فرهنگی این رویداد میلیونی را پشتیبانی کرده‌است.

سرپرست شهرداری تبریز تصریح کرد: امسال نیز به واسطه برنامه‌ریزی‌های موکب جنت‌الحسین(ع) و با تلاش‌های اداره‌کل روابط‌عمومی، معاونت فرهنگی و اجتماعی، سازمان آتش‌نشانی و سایر بخش‌های اجرایی، تمهیدات مهمی در نظر گرفته شده که برنامه‌های اسکان ۳۰ هزار نفره، ارائه وعده‌های غذایی، حضور تیم‌های پزشکی و سایر خدمات رفاهی و بهداشتی از آن جمله است.

اسحقی با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی شهر تبریز گفت: اشتراکات گسترده‌ای که زمینه خواهرخواندگی تبریز و کربلای معلی را فراهم آورده، در این رویداد عظیم، تبیین شده و صرف معرفی برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ خواهد شد.

سرپرست شهرداری تبریز تصریح کرد: با تدارک در نظر گرفته شده، بسته‌های فرهنگی معرفی تبریز به زبان‌های عربی و انگلیسی و برخی اقلام تبلیغاتی، به صورت انبوه تولید شده و توسط عوامل مستقر، در روزهای خدمت‌رسانی، توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: نقش تک‌تک شهروندان در ارتباط با زائران اربعین حسینی از کشورهای مختلف بسیار موثر خواهد بود و می‌تواند زمینه‌ساز حضور شهروندان سایر کشورها در شهرمان باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر