کد خبر: 876187
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
شهردار منتخب در بازدید از پروژه تاکید کرد؛
شهردار منتخب تبریز در ادامه بازدیدهای خود از پروژه‌های اصلی شهر، در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز حضور یافته و در جریان اجرای فازهای تکمیلی این پروژه کم‌نظیر قرار گرفت.
دکتر ایرج شهین‌باهر در این بازدید، از سالن‌ اصلی، سالن فرعی، پارکینگ، محوطه، بخش‌های کارگاهی و امکانات جنبی پروژه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با قدردانی از عوامل مدیریتی،اجرایی و فنی پروژه اظهار داشت: مرکز همایش‌های بین‌المللی، تامین‌کننده اهداف مهم ملی و بین‌المللی گردشگری در شهرمان خواهد بود و چشم‌انداز آن، تاثیر ماندگار در ارتقای جایگاه اجتماعی و فرهنگی شهر خواهد داشت.

شهردار منتخب تبریز، بر لزوم زمان‌بندی در اجرای بخش‌های باقی‌مانده تاکید کرد و افزود: تمرکز عوامل فنی و اجرایی بر روی فازهای اولویت‌دار، باعث سرعت گرفتن پروژه با حداکثر کیفیت فنی خواهد شد.


شهین‌باهر ادامه داد: پروژه‌ای با این زیبایی و وسعت، شاید تا سال‌ها و دهه‌های متمادی، قابلیت اجرا در شهر نداشته باشد؛ بنابراین باید تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه با بهترین شاخص‌های فنی و تجهیزاتی انجام دهیم.

وی با تاکید بر این‌که نباید کیفیت تجهیزات پروژه، فدای زمان تکمیل شود، اظهار داشت: بخش‌های تجهیزاتی پروژه باید مطابق آخرین استاندارها و یافته‌های فنی و مهندسی، به نقطه مطلوب برسد؛ ممکن است این رویکرد، نیازمند مدت زمان بیشتری باشد، اما در هر حالت پروژه باید شامل مجموعه‌ای از بهترین شاخص‌های معماری، فنی، ایمنی و تجهیزاتی شود.


شهین‌باهر با اشاره به این که طبق تاکیدات اعضای محترم شورا، سعی خواهد شد سه پروژه اصلی شهر که تاثیر مستقیم در مباحث ترافیکی، فرهنگی و گردشگری «تبریز 2018» دارند، با شتاب و تمرکز بیشتر، اجرا و تکمیل شود، گفت: باید تمام قابلیت خود را صرف مدیریت مطلوب زمان و هزینه کرده و در آستانه فصل سرما، سه پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی، میدان آذربایجان و مقبره‌الشعرا را با شتاب بیشتر اجرا کنیم.

گفتنی است شهردار منتخب تبریز، در بازدید  خود، با مدیران فنی و اجرایی پروژه مرکز همایش‌ها دیدار کرده و ضمن بررسی پیشرفت پروژه، در جریان موانع و مشکلات طرح قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر