کد خبر: 876183
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
در پیام تبریک سرپرست شهرداری تبریز آمده است؛
سرپرست شهرداری تبریز با صدرو پیامی، با تبریک قهرمانی رکابزنان شهرداری تبریز در تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، تاکید کرد که این رتبه ممتاز، نشانگر قابلیت‌های ممتاز ورزش قهرمانی در مجموعه خدمتگزار شهرداری تبریز است.
در پیام محمدحسین اسحقی، آماده است: سی‌ودومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان با گذشت از صدها کیلومتر دشوار و مراحل طاقت‌فرسا، در حالی به نقطه پایین رسید که رکابزنان غیور شهرداری تبریز در حضور رقبای قدَر داخلی و خارجی، از مسیرهای پرپیچ‌وخم گذشت و پیشتاز و سربلند، بر سکوی نخست قهرمانی تکیه زد. سرعت و استقامت این عزیزان، نماد شایسته تلاش و تکاپوی خدمتگزاران شهر برای توسعه و نشاط شهر است.

در ادامه این پیام با اشاره به این‌که حرکت ورزش قهرمانی شهرداری تبریز، در سال‌های اخیر، بالنده و بانشاط بوده‌است، آمده‌است: موفقیت دوچرخه‌سواران شهرداری تبریز، از قابلیت‌های طلایی ورزش قهرمانی در عرصه مدیریت شهری حکایت دارد؛ خدا را شاکریم که حمایت‌های شهرداری تبریز، زمینه این افتخارآفرینی درخشان را برای شهرمان در پی داشته است.

اسحقی با اشاره به این‌که فرهنگ دوچرخه‌سواری، نوید سلامتی، نشاط و بهبود وضعیت زیست‌‌محیطی شهر است، اظهار امیدواری کرده است که قهرمانی دوچرخه‌سواران شهرداری تبریز، بسترهای لازم برای گسترش این فرهنگ ورزشی را در بین شهروندان، فراهم کند.

گفتنی است تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در پایان ۶ مرحله سی و دومین تور بین المللی ایران - آذربایجان با زمان با ۶۹ ساعت و ۳۷ دقیقه و ۱۵ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر