کد خبر: 876166
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
رئيس رسانه ملي در نشست مشترك با وزير اطلاع‌رساني سوريه و رئيس توليدات راديو و تلويزيون اين كشور بر گسترش همكاري‌هاي رسانه‌اي ايران و سوريه براي ساخت توليدات نمايشي فاخر تأكيد كرد. 
به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، عبدالعلي علي عسكري، رئيس رسانه ملي در نشست مشترك با وزير اطلاع‌رساني سوريه و رئيس توليدات راديو و تلويزيون اين كشور كه روز گذشته در سوريه برگزار شد، عنوان كرد: فرهنگ و تمدن مشترك ميان دو كشور به ويژه فرهنگ ايستادگي و مقاومت كه مردم دو كشور به معناي واقعي آن را متجلي ساخته‌اند مي‌تواند مبناي بسيار خوبي براي همكاري‌هاي مشترك رسانه‌اي تهران- دمشق باشد. رئيس سازمان صدا و سيما از آمادگي كامل جمهوري اسلامي ايران براي گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي خبر داد و تصريح كرد: در اين چند سال اخير، سوريه در يك جنگ تحميلي گسترده كه از طيف امريكا و صهيونيسم هدايت شده و مي‌شود، لطمات بسياري خورده است. 
علي عسكري آمادگي سازمان صدا و سيما را براي توليدات فاخر در حوزه‌هاي مختلف فيلم و سريال، مستند و خبري اعلام كرد و افزود: به افق همكاري‌هاي دو كشور بسيار اميدوارم و ان‌شاءالله بتوانيم دست در دست هم بعد از اين جنگ تحميلي گسترده، سوريه را با هم بسازيم. در اين نشست رامز ترجمان، وزير اطلاع‌رساني سوريه نيز با تشكر از حمايت‌هاي جمهوري اسلامي ايران گفت: ما آماده ايم تا با كشور دوست و برادر همكاري‌هاي گسترده‌اي در حوزه راديو و تلويزيون داشته باشيم. وي به سابقه طولاني سوريه در توليدات نمايشي اشاره و بيان كرد: ما تا قبل از جنگ به لحاظ اين توليدات در ميان كشورهاي عربي رتبه اول را داشتيم و همچنان پتانسيلي بزرگ در اين زمينه داريم كه مي‌توانيم در جهت حمايت و تبليغ فرهنگ مقاومت از آن استفاده كنيم. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار