کد خبر: 876141
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پرونده متهم معروف به عنكبوت زرد كه به اتهام تعرض به چند زن به شلاق، تبعيد و كار اجباري محكوم شده بود با اعتراض دو نفر از شاكيان براي بررسي به ديوان عالي كشور فرستاده شد.
به گزارش خبرنگار ما، اوايل سال 93 بود كه زن جواني سراسيمه به اداره پليس رفت و از مردي به اتهام آزار و اذيت شكايت كرد. شاكي در توضيح ماجرا گفت: روزي يكي از دوستانم به نام پروانه تماس گرفت و گفت از سوي پسر جواني مورد تعرض قرارگرفته و مرد جوان از او فيلم گرفته‌است. پروانه به من گفت كه مرد شيطان‌صفت ابتدا يكي از دوستانمان به نام شيدا را مورد آزار و اذيت قرار داده است.  با آن پسر قرار گذاشتم، اما او مرا به حاشيه تهران برد و با تهديد چاقو مرا آزار داد. پس از اين شيدا هم به اداره پليس رفت و به مأموران گفت: روزي متهم به بهانه تماس با مادرش گوشي‌ام را گرفت، آنجا بود كه شماره‌ام به دستش افتاد. بعد از آن ابراز علاقه كرد و روز قرار مرا به جنگل‌هاي سرخه حصار برد و با گرفتن فيلم مرا آزار داد. وقتي ماجرا را به پروانه گفتم دو نفري با پسر جوان قرار گذاشتيم.

پسر خردسال پروانه همراهمان بود. متهم بين راه سر پسر پروانه را از ماشين بيرون گرفته بود و با اين تهديد ما را به ويلايي خارج از شهر برد و...، اما از ترس آبرويمان ابتدا شكايتي نكرديم. به دنبال طرح اين شكايات، متهم 35ساله كه دانشجوي كارشناسي ارشد رشته عمران بود، شناسايي و دستگير شد، اما هرگونه جرمي را انكار كرد و گفت: «‌شاكيان به ميل خودشان رابطه داشته‌اند و هرگز آنها را آزار نداده‌ام.‌» هيئت قضايي بعد از بررسي و تحقيقات بيشتر دريافتند كه شاكيان به رضايت خودشان با متهم در رابطه بوده‌اند و بعضي از اقرارهاي آنها از جمله تهديد بچه خردسال و بردن آنها به جنگل‌هاي سرخه‌حصار با توجه به گيت‌هاي بازرسي منطقه، كذب بوده است. بنابراين متهم از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و به 100 ضربه شلاق، 18‌ماه اقامت اجباري در سيستان و بلوچستان و خدمات رايگان شهري به صورت روزانه در همان استان محكوم شد.  پس از اعلام اين حكم دو نفر از شاكيان پرونده به حكم دادگاه اعتراض كردند. بدين ترتيب پرونده متهم براي بررسي بيشتر به ديوان عالي كشور فرستاده شد. 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
2
باید اعدام گردد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار