کد خبر: 876119
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
اولین دوره رقابتهای لیگ اختصاصی کاتا با درخشش کاتاروهای ملی پوش و صدرنشینی ابوالفضل شهرجردی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کاراته، هفته اول لیگ اختصاصی کاتا امروز(جمعه ۲۱ مهر ماه) در سالن شهید کبگانیان تهران و با حضور ۱۲ کاتارو پیگیری شد که در پایان ابوالفضل شهرجردی با پنج برد پنج پرچمه و ۱۵ امتیاز بی شکست درصدر برترین ها قرار گرفت.

ابوالفضل در ایستگاه نخست لیگ اختصاصی کاتا عباس حیاتی فر، سیروس خالقی، داود شاهچراغی، جواد سیف زاده و مهران قربانعلی پور و با اجرای کاتای پایکو، آنان دای، آنان، انشو و چاتان یارا کوشانکو از سد حریفان خود بگذرد.

جاوید بهمن جاه دیگر چهره موفق هفته اول بود. کاتارویی که دو هفته دیگر باید به عنوان نماینده تیم ملی امید در آوردگاه جهانی اسچانیا به مصاف حریفانش برود. بهمن بجز پیکار مقابل عباس حیاتی فر ۳ به ۲ به برد رسید، در سایر مبارزات برابر علی زند، مهران قربانعلی پور، حمیدرضا پوراعما و دانیال نواب صفوی با پنج پرچم به پیروزی دست یافت تا با یک پرچم کمتر نسبت به شهرجردی در جایگاه دوم رده بندی قرار بگیرد.

بهمن جاه برای هفته نخست کاتاهای انسو، گوجو شیهو دای، گوجو شیهو شو، کانکوشو و امپی را در دستور کار خود قرار داد. علی زند با ۱۲ امتیاز در مکان سوم ایستاد. زند بجز باخت مقابل بهمن جاه، با نتایج مشابه ۵ بر صفر علیرضا خدری و عباس حیاتی فر را شکست داد و با حساب ۴ بر یک مقابل دانیال نواب صفوی و حمیدرضا پوراعما به پیروزی دست یافت.آنان، آنان دای، سوپارین پی، پایکوو چاتان کاتاهای انتخابی زند برابر حریفانش بود. 

امیریزدان تدین و علیرضا خدری به ترتیب با ۱۱ و ۱۰ امتیاز در رده های چهارم و پنجم قرار گرفتند.داود شاهچراغی، سیروس خالقی، مهران قربانعلی پور، عباس حیاتی فر، دانیال نواب صفوی، حمیدرضا پوراعماء و جواد سیف اله نژاد به ترتیب با امتیازهای ۷، ۶، ۵، ۴، ۳، ۳ و صفر حایز رتبه های مکانهای ششم تا دوازدهم شدند.

در هفته اول امیریزدان تدین، فرید حقیقی، مهدیار گیو، علیرضا ابوالحسنی، سهند اسلامی، میلاد دلیخون، سهیل ساجدی فر و مهدی حق نظری کاتاروهایی بودند که طبق هماهنگی با سازمان لیگ غیبت داشتند.

لیگ کاتا که برای نخستین بار برگزار می شود، طی شش هفته و بصورت رفت و برگشت پی گیری می شود و در نهایت کاتارویی که حایز بیشترین امتیاز شود به عنوان آقای کاتا ایران معرفی می شود.

نحوه محاسبه امتیازات کاتاروها در این لیگ به این صورت که در مبارزاتی که یک کاتارو با نتایج ۵ بر صفر و یا ۴ بر ۱ به پیروزی می رسد سه امتیاز کسب می کند و در پیکارهایی که با نتیجه ۳ بر ۲ پایان یابد، دو امتیاز برای برنده و یک امتیاز به نفر بازنده محاسبه می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار