کد خبر: 876112
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
رانندگی زنان در عربستان آزاد شد
وقتش رسیده تکنولوژی آموزشگاه‌های رانندگی را صادر کنیم
عربستان، تنها کشوری که رانندگی زنان در آن ممنوع است، رانندگی زنان را آزاد می‌کند. پادشاه سعودی طی حکمی قانون منع رانندگی زنان در عربستان را لغو کرد. البته از مدتی قبل اعتراض‌ها به این ممنوعیت شدت گرفته بود و پلیس به کرات زنانی را که قانون منع رانندگی را زیر پا گذاشته‌اند، دستگیر کرده است. احتمالاً بازداشتگاه‌ها پر شده که سعودی‌ها به فکر لغو قانون افتاده‌اند!
  
با اینکه لغو ممنوعیت رانندگی زنان مورد استقبال فعالان حقوق بشر قرار گرفته است، ولی بیشترین قشری که از این موضوع خوشحال شدند، صنف صافکارهای عربستان بودند! سخنگوی صافکارها طی مصاحبه‌ای از پادشاه سعودی تشکر کرد و گفت ما هر چه داریم از برکت وجود ملک سلمان است!
  
گفت و گوی یک زن و شوهر عربستانی:
زن: دیدی بالاخره حق رانندگی را به دست آوردیم.
مرد: حق رانندگی را گرفتید، ولی هنوز حق رأی ندارید.
زن: مگر خودت حق رأی داری؟!
مرد: اصلاً رأی چی هست؟!!
زن: ولش کن، بیا درباره اینکه بعد از بن نایف کی ولیعهد می‌شود حرف بزنیم!
  
دیروز در عربستان رانندگی زنان آزاد شد، امروز اولین زن تصادف کرد و مُرد.
هر تمدنی را می‌خواهید نابود کنید، زنانش را به رانندگی ترغیب کنید!
  
زنان عربستانی فکر کرده‌اند حالا که رانندگی آزاد شده لازم نیست گواهینامه بگیرند. از دیروز ماشین شوهرانشان را برداشته‌اند و در خیابان‌ها رانندگی می‌کنند و پلیس هم جریمه‌شان می‌کند. پلیس عربستان از هیچ راهی بهتر از این نمی‌توانست درآمدزایی کند!
  
به نظر من می‌ارزد که الان رابطه کشورمان را با عربستان برقرار کنیم تا آموزشگاه‌های رانندگی‌مان بتوانند در آنجا فعالیت کنند. مطمئن باشید یک جوری عربستانی‌ها را می‌دوشند که خرج حاجی‌ها در برابرش هیچ است! به این می‌گویند صادرات غیرنفتی. تکنولوژی سرکیسه کردن مردم در آموزشگاه‌های رانندگی را صادر می‌کنیم. خیلی شیک و مجلسی!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر