کد خبر: 876007
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرزخبرداد
تا پایان سال جاری، با راه اندازی جایگاه های جدید و ارتقاء جایگاه های موجود ظرفیت عرضه سی ان جی در استان البرز ۳ درصد و به میزان ۴ هزار افزایش خواهد یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز پیش بینی کرد؛ تا پایان سال جاری دو باب جایگاه سوخت سی ان جی در استان البرز راه اندازی شود.

ابراهیم توسلی ظرفیت عرضه سی ان جی استان البرز را در حال حاضر ۸۳ هزار متر مکعب در ساعت بیان کرد و افزود تا پایان امسال با راه اندازی دو باب جایگاه جدید و ارتقاء ظرفیت کمپرسور دو باب جایگاه موجود ظرفیت عرضه سی ان جی به ۸۷ هزار مترمکعب در ساعت افزایش خواهد یافت.

وی گفت: یکی از جایگاههای جدید در محدوده باغستان شهرستان کرج با ظرفیت کمپرسور ۲ هزار متر مکعب در ساعت و دیگری در محدوده چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ با ظرفیت هزار و پانصد متر مکعب در ساعت با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری خواهد رسید.

توسلی افزود: با نصب کمپرسور دوم ظرفیت عرضه سی ان جی جایگاه مصباح در محمد شهر کرج از پانصد متر مکعب در ساعت به یک هزار متر مکعب ارتقاء پیدا خواهد کرد تا در طول شبانه روز امکان سوختگیری تعداد بیشتری از خودروها فراهم شود.

در حال حاضر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز با تجهیز ۵۲ باب جایگاه سی ان جی موجود به ۶۲ دستگاه کمپرسور، سوخت مورد نیاز خودروها را با میانگین کمتر از ده دقیقه مدت انتظار تامین می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار