کد خبر: 876006
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
در استان البرز
مدیرعامل سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اعلام کرد که نخستین تصفیه خانه آب خام محلی این کلانشهر در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

محمد رضا زین العابدینی گفت: با توجه به بحران کم آبی در کشور و استان البرز ، ساخت این تصفیه خانه در ماه های اخیر اجرایی شد.

وی بیان داشت : این تصفیه خانه به ظرفیت یکهزار متر مکعب آب خام به زودی وارد مدار برای آبیاری فضاهای سبز کرج می شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با توجه به وجود بحران آب در کشور و پیرو یکی از هدف گذاری های کلان سازمان طی سال 96 در زمینه مدیریت منابع آب آبیاری فضای سبز، ضرورت برنامه ریزی در این حوزه در اولویت قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این زمینه به همت گروه تاسیسات آب سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اولین تصفیه خانه محلی کرج با هدف تامین آب خام پایدار فضای سبز، حذف آب شرب و برداشت از سفره های زیر زمینی آب در حصارک کرج اجرایی شد که در زمان حاضر مراحل اجرای این مهم رو به اتمام است و به زودی در مدار بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: برنامه ریزی و مطالعه برای احداث 5 تصفیه خانه دیگر نیز در دست اقدام است که بنا به اعتبارات تعریف شده تا پایان سال جاری روند احداث این پروژه ها ادامه خواهد داشت.

زین العابدینی بیان کرد: اجرای شبکه توزیع تصفیه خانه در امتداد بزرگراه کرج-تهران نیز در دستور کار سازمان قرار گرفته است که آب حاصل از این تصفیه خانه به مصرف گیاهان منطقه 5 شهرداری کرج و اطراف این منطقه می رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار