کد خبر: 875999
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز:
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز در بازدیدی که به همراه آقای دکتر عبدالعلی زاده از تفرجگاه عینالی داشت از بانیان ایجاد تفرجگاه و تمام مسئولان استانی و شهری که در توسعه آن نقش داشتند قدردانی کرد.
حبیب ماهوتی در بازدید از تفرجگاه عینالی با ذکر اینکه ایجاد و توسعه تفرجگاه عینالی خدمت بزرگی برای امروز و آینده تبریز است، گفت: سرسبزی عینالی آرزوی دیرینه شهروندان تبریزی بود، اثرات مطلوب جنگلکاری و ایجاد امکانات رفاهی تفریحی که امروز شاهد آن هستیم تا سال‌ها ادامه خواهد داشت و برای نسل های بعد یادگاری ارزشمند خواهد بود.
حبیب ماهوتی با تقدیر و تشکر از بانیان و مسئولانی که در توسعه تفرجگاه عینالی نقش داشتند، بیان نمود: سالهاست برای اجرای طرح جنگلکاری و تفرجگاهی عینالی زحمات زیادی کشیده می شود بخصوص اجرای پروژه های متعدد عمرانی و خدماتی و فرهنگی در 3 سال اخیر قابل تحسین است که جا دارد از تلاشگران و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون ابن علی تشکر و قدردانی نمایم. کمک برای توسعه هرچه بیشتر این تفرجگاه وظیفه هر مسئول و شهروند دلسوز می باشد بنده نیز  بعنوان یک هموطن و عاشق شهر خود، از هیچ گونه مساعدتی دریغ نخواهم کرد.
اهم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر