کد خبر: 875996
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
قائم‌مقام وزیر کشور:
قائم‌مقام وزیر کشور گفت: اگر می‌خواهیم استان توسعه پیداکرده و خواست‌های دولت تحقق پیدا کند ایجاد تعامل و همکاری و اعتماد است باید بروکراسی اداری را کنار بگذاریم باید همه کمک کنند تا برنامه‌ها محقق شوند
سیدحسین هاشمی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بعد از اینکه بانک‌ها تسهیلاتی را به واحدهای تولیدی پرداخت می‌کنند باید کمیته نظارت تشکیل و پیگیری کنند، اظهار داشت: باید مشخص شود توفیقات در چه اندازه‌ای بوده و این جزو الزامات است، در استان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و هیچ گذشتی در این مورد نباید باشد و بی‌رحمانه برخورد شود.

وی افزود: درگذشته وام گرفته می‌شد و برخی واحدهای تولیدی درجایی دیگر هزینه می‌کردند، اما اگر نظارت باشد هدفی که دولت دارد محقق می‌شود و هم خیال استاندار و مدیر راحت می‌شود که درست تصمیم‌گیری کرده و پول درجایی که باید هزینه شده است.

قائم‌مقام وزیر کشور ادامه داد: با توجه به اینکه آذربایجانشرقی یک استان صنعتی بوده در این خصوص باید به‌صورت قوی عمل شود.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم استان توسعه پیدا کرده و خواست‌های دولت تحقق پیدا کند ایجاد تعامل و همکاری و اعتماد است باید بروکراسی اداری را کنار بگذاریم باید همه کمک کنند تا برنامه‌ها محقق شوند.

هاشمی اضافه کرد: هرچند پنجره واحد در استان تشکیل‌ شده اما این نیز نیازمند این است که همه دستگاه‌ها در زمان معین پاسخ دهند،  باید اعتماد بین مدیران به حدی باشد که پروژه‌ها با کندی مواجه نشوند.

وی تأکید کرد: باید هم‌افزایی در استان ایجاد شود، از طریق بروکراسی اداری مدت‌های طولانی تحقق برنامه‌ها طول خواهد کشید.

قائم‌مقام وزیر کشور بابیان اینکه آذربایجان‌شرقی به‌عنوان استان پیشتاز باید مزیت‌های موجود را شناسایی کنند، افزود: اگر بر اساس مزیت‌ها باید حرکت کنند در این صورت موفق خواهند بود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آنچه موردنظر است خواهند رسید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان روی کمربند معدن مس قرار دارد هرچقدر بر روی معدن مس سرمایه‌گذاری شود یقیناً اگر تحریم هم کنند بازهم اقتصادی است اما اگر بخواهیم در همه رشته‌ها قدم برداریم مطمئناً شکست خواهیم خورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر