کد خبر: 875981
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
فتاح در كميسيون كشاورزي مجلس مطرح كرد
رئيس كميته امداد امام خميني (ره) از خريد ۲ هزار تراكتور و ۵ هزار وانت از سوي اين نهاد و اختصاص آن به افراد تحت‌پوشش كميته امداد در روستاها خبرداد. 
سيدپرويز فتاح  با حضور در جلسه كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي با تشريح اقدامات كميته امداد در حوزه اشتغالزايي گفت: يكي از زمينه‌هاي ايجاد اشتغال براي خانواده‌هاي تحت‌پوشش در روستاها كمك به آنها براي خريد پنل‌هاي خورشيدي است.  وي گفت: با وزارت نيرو براي خريد 20 هزار پنل خورشيدي قرار‌داد امضا كرده‌ايم تا اين پنل‌ها از طريق اعطاي تسهيلات قرض‌الحسنه به مبلغ 25 ميليون تومان در اختيار افراد تحت‌پوشش قرار مي‌گيرد و برق توليدي آنها توسط وزارت نيرو به صورت تضميني خريداري مي‌شود.  
فتاح خاطر نشان كرد: در راستاي مهاجرت معكوس و اشتغالزايي 2 هزار تراكتور و 5 هزار وانت خريداري كردیم و به افراد تحت‌پوشش كميته امداد در روستاها اختصاص مي‌دهيم. همچنين براي مددجوياني كه در روستاها اقدام به ساخت مسكن كنند، تسهيلات بلاعوض در نظر گرفته شده است.  وي همچنين با اشاره به اينكه در سال گذشته هزار و 100 ميليارد تومان وام خوداشتغالي به افراد تحت‌پوشش كميته امداد اعطا شد كه امسال اين رقم با حمايت نمايندگان مجلس به 2 هزار و 100 ميليارد رسيده است، گفت: سقف اين وام‌ها امسال از 15 ميليون تومان به 20 ميليون تومان تغيير يافت.  رئيس كميته امداد امام خميني (ره) افزود: امسال حداقل 140 هزار فقره وام خوداشتغالي به افراد متقاضي تحت‌پوشش كميته امداد تعلق مي‌گيرد كه آثار آن تا سه سال آينده در كشور مشخص خواهد شد. همچنين 5/1 ميليارد از محل صندوق توسعه ملي به اشتغالزايي در روستاها و شهرهاي كمتر از 10 هزار نفر اختصاص مي‌يابد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار