کد خبر: 875971
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
رئيس پليس تهران با تأكيد بر استمرار قاچاق مواد مخدر در سطح پايتخت، از جمع‌آوري 820 معتاد متجاهر و بازداشت 255 عرضه كننده مواد مخدر در منطقه 12 تهران خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما، طرح شناسايي و بازداشت توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر روز گذشته در محدوده ميدان شوش و خيابان مولوي در منطقه 12 تهران برگزار شد. سردار حسين رحيمي در حاشيه اجراي طرح با اشاره به انهدام سه‌باند بزرگ عرضه موادمخدر در سطح شهر تهران گفت: در اين رابطه هشت نفر به عنوان عوامل اصلي قاچاق و توزيع دستگير و 870 كيلوگرم انواع موادمخدر به ويژه هروئين از اين افراد كشف و ضبط شده است. رئيس پليس پايتخت با بيان اينكه پاكسازي شهر از وجود معتادان متجاهر و برخورد قاطع با توزيع‌كنندگان مواد مخدر از مطالبات اصلي شهروندان است، ادامه داد: طرح برخورد با قاچاق و عرضه مواد افيوني به صورت مستمر و با جديت در مناطق مختلف شهر تهران اجرا مي‌شود. سردار رحيمي گفت: معتادان متجاهر جمع‌آوري شده و پس از غربالگري به كمپ‌هاي ويژه نگهداري و درمان منتقل مي‌شوند.

وي ادامه داد: مأموريت پليس برخورد و جمع‌آوري معتادان متجاهري است كه چهره شهر را خراب كرده‌اند و اين معتادان تحويل بازپروري شده و اميدواريم وزارت بهداشت و سازمان بهزيستي نيز جدي‌تر به اين موضوعات رسيدگي كنند؛ چراكه خرده‌فروشان معضل اصلي مردم اين منطقه هستند. سردار رحيمي با بيان اينكه مردم منطقه 12 نسبت به وضعيت معتادان متجاهر گلايه بسيار دارند، گفت: به مردم اين منطقه اعلام مي‌كنم كه تيم‌هاي ضربتي پليس كوچه به كوچه و منطقه به منطقه اين فضاها را پوشش می‌دهند و اجراي اين طرح را رها نمي‌كنند؛ چراكه آنها برخورد با معتادان را كه زمينه‌ساز سرقت‌هاي خرد هستند، مطالبه دارند. 
   
عاملان آتش زدن در  مسجد بازداشت شدند
رئيس پليس تهران بزرگ همچنین از بازداشت افرادي خبر داد كه اقدام به آتش زدن در  مسجد جوادالائمه(ع) در شرق تهران كرده بودند.  ‌ سردار حسين رحيمي با تكذيب شايعات مطرح شده مبني بر اينكه افرادي كه در اين مسجد را آتش زده‌اند با گروه‌هاي شيطان‌پرستي مرتبط هستند، گفت: بازداشت شدگان تحت اغوا و آموزش برخي شبكه‌ها و كانال‌هاي ماهواره‌اي، اين عمل را مرتكب شده‌اند. از چند روز قبل عده‌اي تحت‌تأثير شبكه‌اي ماهواره‌اي اقدام به تيراندازي با تفنگ ساچمه‌اي به سمت بانك‌ها و مراكز خريد كرده‌اند كه در جريان تحقيقات پليس بازداشت شده‌اند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار