کد خبر: 875852
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل:
جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ارتقای شاخص های امنیتی در استان اردبیل ملاک کار کارکنان نیروی انتظامی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رحیم سروری در همایش راهوران محله در اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل از نظر شاخص های امنیتی جزو استان های امن کشور قرار گرفته که این در سایه روحیه ولایی و حسینی مردم این دیار است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ایجاد نظم و امنیت در جامعه از سوی حاکمان آن یک امر انکارناپذیر است تصریح کرد: شهروندان ما نیز در امر برقراری امنیت همواره در کنار مسئولان انتظامی استان قرار گرفته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل وجود انضباط و امنیت اجتماعی را از عوامل مهم در بقای حیات جوامع اعلام کرد و بیان داشت: امسال نیروی انتظامی با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه برنامه های هفته نیروی انتظامی را اجرایی می کند که این نشانگر نیاز همه مردم به وجود امنیت در اجتماع است.

سروری نزاع و درگیری را از مهمترین و دارای بیشترین فراوانی جرایم در استان اردبیل اعلام کرد و افزود: مصادیق جرایم خشنی همچون قتل و ... در استان اردبیل بسیار کمتر دیده می شود که امیدواریم مردم و شهروندان با غلبه بر احساسات زودگذر و آنی خود میزان درگیری ها را نیز به حداقل برسانند.

در ادامه این همایش فرماندار اردبیل نیز در سخنانی با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی تلاش این نیروهای تلاشگر را در زدودن غبار ناامنی از چهره جامعه قابل تقدیر اعلام کرد.

جواد زنجانی برنامه ریزی برای آموزش دهیاران و شوراها و بخشداران را در راستای کاهش تصادفات جاده ای به ویژه در روستاها مهم خواند و اظهار داشت: کاهش تصادفات فوتی در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل یکی از مهمترین خواسته های ماست که تلاش نیروهای انتظامی نیز در این حوزه قابل توجه است.

وی نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش به ویژه در ایام عزاداری امام حسین(ع) یادآور شد و گفت: نیروی انتظامی با حضور به موقع و موثر در تمام برنامه ها پیشگام بوده و نقش موثری را در امنیت جامعه ایفا کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر