کد خبر: 875843
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی:
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابک سازی و تحول در سیستم اداری بنیاد را لازمه خدمات‌رسانی بهتر به ایثارگران دانست.
به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگردن»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به‌ضرورت تحول زایی در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: چابک سازی و تحول در سیستم اداری بنیاد لازمه خدمات‌رسانی مناسب‌تر و بهتر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.
وی با اشاره به تغییر شرایط و نیازهای جامعه ایثارگری به‌ویژه افزایش سن والدین شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین شیوه‌های جدید ارائه خدمات، بر لزوم تحول زایی در برنامه‌ها و شیوه‌های ارائه خدمات تأکید کرد و گفت: بنیاد نهادی انقلابی است که همواره در تحول زایی پیشرو بوده است. از طرفی با توجه به اینکه جامعه هدف بنیاد شامل خانواده معظم شهدا و ایثارگران است که بهترین اقشار محسوب می‌شوند، باید همواره در جهت ارائه بهترین خدمات تلاش کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در طول 4 سال گذشته با تلاش و زحمات کارکنان و مدیران بنیاد، شاهد عملکرد خوبی بودیم که منجر به کاهش حجم بالایی از مشکلات جامعه ایثارگری شد، اما برای ارائه خدمات بهتر و افزایش بهره‌وری نیازمند چابک سازی، افزایش توانایی کارکنان و مدیران از طریق آموزش و ارزیابی مستمر هستیم.
معاون رییس جمهوری با تأکید بر ضرورت تقویت زمینه‌های ارائه خدمت به ایثارگران در ادارات شهرستانی بنیاد گفت: بررسی توزیع و پراکندگی نیروی انسانی در استان‌ها نشان می‌دهد در برخی از مناطق تراکم نیروی انسانی در ستادها و مراکز استانی زیاد است، اما در برخی از شهرستان‌ها کمبود نیرو وجود دارد. لذا این مسئله نیازمند بازنگری در توزیع نیروی انسانی و تقویت ادارات بنیاد در شهرستان‌ها است تا شاهد خدمات‌رسانی مناسب‌تر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت اجرای مقررات مربوط به اصلاح نظام اداری گفت: برای افزایش بهره‌وری در فعالیت کارکنان نیازمند برنامه یکپارچه تحول اداری و بازنگری در طبقه‌بندی مشاغل و استفاده بیشتر از تخصص و تجربه افراد و بازدهی نیروی انسانی هستیم.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه فناوری اطلاعات بنیاد برای بهبود ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم بستر فناوری اطلاعات در بنیاد رشدی چندین برابری داشته است و زیرساخت‌های الکترونیکی به شکل جدی تقویت شده‌اند و هم‌اکنون بخشی از خدمات به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.
وی افزود: در عین‌حال باید با تهیه نرم‌افزارهای مختلف تسهیلات بیشتری را برای خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ایجاد کنیم تا سطح رضایت و آرامش جامعه هدف را افزایش دهیم، زیرا ارائه خدمات الکترونیکی باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه برای ایثارگران می‌شود و در واقع تکریم این عزیزان محسوب می‌شود و از طرفی افزایش سرعت عمل و چابک سازی در سیستم را به دنبال دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار