کد خبر: 875773
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان سمنان خبرداد:
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان سمنان از راه‌اندازی اتوبوس نظم و دوستی در سمنان و قطار نظم و دوستی در شاهرود خبرداد.
سرهنگ پیوندی  با اعلام این خبر اظهار کرد: این برنامه‌ها در ادامه برنامه‌های هفته ناجا و با هدف ارائه مشاوره‌های اجتماعی و انتظامی به هم‌استانی‌ها در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اتوبوس نظم و دوستی امروز صبح در یکی از میادین مرکزی شهر سمنان به ارائه خدمت به همشهریان سمنانی پرداخت افزود: عصر امروز این اتوبوس در میدان امام و حوالی بافت تاریخی و قدیمی مرکز استان مسقر خواهد شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان سمنان از راه‌اندازی همزمان قطار نظم و دوستی در شاهرود خبر داد و گفت: این قطار نیز به ارائه مشاوره‌های انتظامی به هم‌استانی‌های ما در شاهرود می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها به همت پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان راه‌اندازی شده تصریح کرد: این خدمات به صورت کاملا رایگان و با هدف شناخت بیشتر شهروندان از ماموریت‌های ناجا، چگونگی راه‌های دریافت خدمات پلیسی و انتظامی، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتباط بیشتر با عموم مردم و انتقال پیام‌های انتظامی اجرایی می‌شود.

سرهنگ پیوندی، گستره فعالیت‌های ناجا را بسیار وسیع برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین عوامل موثر در توفیق نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت همین ارتباط نزدیک با مردم به عنوان یکی از اضلاع تامین و تثبیت نظم و امنیت است.

وی حجم تماس‌های مردمی و افزایش تقدیرها از این نیرو را  دلیلی روشن بر ارتباط موثر نیروی انتظامی استان با بدنه جامعه دانست و گفت: پلیس استان از عمق‌بخشی بیشتر به این ارتباط استقبال می‌کند چرا که در سایه این ارتباط است که می‌توانیم در برخورد با عوامل احتمالی بی‌نظمی، مخل امنیت و آسیب‌های اجتماعی موفق عمل کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار