کد خبر: 875771
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان سمنان
معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان سمنان از فعالیت بیش از 105 هزار دانش‌آموز این استان در قالب طرح همیار پلیس خبر داد.
 سرهنگ عبدالله حسنی، همزمان با هفته ناجا طرح همیاران پلیس را از موفق‌ترین طرح‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور دانست و اظهار کرد: استان سمنان از استان‌های برتر کشور در زمینه اجرای طرح همیار پلیس است.
این مقام انتظامی با تقدیر از مسئولان آموزش و پرورش در اجرای این طرح ملی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در طول سال آموزش‌های مختلفی به دانش‌آموزان همیار پلیس ارائه می‌دهد و این آموزش‌ها علاوه بر فرهنگسازی در زمینه رانندگی و مسئولیت‌های اجتماعی، با نظارت دانش‌آموزان و اثرگذاری آنها در خانواده و جامعه تاثیر مستقیمی در کاهش تصادفات نیز دارد.
وی با بیان اینکه فرهنگ سازی در همه امور راهگشا و حلال مشکلات است افزود: براي رسيدن به سطح مطلوب امنيت در جامعه، نیازمند استفاده از سرمايه‌هاي اجتماعي هستیم و يکي از اين سرمايه‌ها همیاران پلیس است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان فرهنگسازی را مهمترین هدف طرح همیاران پلیس برشمرد و اضافه کرد: این طرح تاثیر قابل توجهی در کاهش سوانح رانندگی، نظم بخشی به عبور و مرور صحیح و قانونمند در جامعه داشته است.

سرهنگ عبدالله حسنی گفت: طرح همیاران پلیس یکی از راهکارهای عملی در زمینه آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به کودکان و نوجوانان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر