کد خبر: 875770
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
مدیرکل کمیته امداد استان خبرداد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از تحت‌پوشش بودن بیش از 500 بیمار صعب‌العلاج و پرهزینه این استان خبر داد.
سید جواد رضوی  اظهار کرد: فرآیند درمان بیماران صعب‌العلاج بسیار پرهزینه است و عمده این بیماران از اقشار کم‌درآمد و محروم هستند.

وی با بیان اینکه این بیماران از طریق طرح شفا کمیته امداد امام حمایت می‌شوند افزود: عموم خیرین و هم‌استانی‌ها می‌توانند در قالب این طرح خیرخواهانه از این بیماران حمایت مادی و معنوی کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه کمیته امداد سالانه هزینه‌های زیادی در زمینه درمان و هزینه‌های کمک درمانی صرف می‌کند خاطرنشان کرد: تنها سالانه بیش از 200میلیون ریال در زمینه خرید پوشاک برای افراد سالمند هزینه می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص تحت‌پوشش بودن بیماران خاص و صعب‌العلاج و درمان آنها از طریق طرح نظام سلامت، با موفق خواندن طرح تحول نظام سلامت، آن را از طرح‌های بسیار موفق دولت تدبیر و امید خواند و گفت: با اجرای این طرح کمیته امداد نفس راحتی کشید وگرنه هزینه‌های این بخش می‌توانست بسیار بیشتر از ارقام امروز باشد.

رضوی با بیان اینکه ممکن است ایراداتی هم به این طرح باشد تصریح کرد: این ایرادات می‌تواند به مرور رفع شود اما در مجموع این طرح کمک شایانی به حوزه سلامت در کشور و خصوصا در بین اقشار محروم و کم‌درآمد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با تقدیر از حمایت‌های خیرین از مددجویان و جامعه هدف کمیته امداد خاطرنشان کرد: این نهاد با بروزکردن راه‌های جذب این کمک‌ها و گسترده کردن چتر حمایتی خود بر سر محرومان و نیازمندان واقعی می‌کوشد که حامیان بیشتری جذب کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر