کد خبر: 875759
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
با حضور استانهای غرب و شمالغرب کشور:
ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکتهای توزیع نیروی برق با حضور استانهای غرب و شمالغرب کشور صبح سه شنبه در ارومیه آغاز بکار کرد.
به گزارش جوان ین نشست با حضور مهندس عبدالصاحب ارجمند مدیر كل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق  وزارت نیرو، مهندس مسعودصادقی مدیر كل دفتر نظارت بر توزیع توانیر و تعداد بسیاری از مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق و کارشناسان شركتهای توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب كشور به مدت سه روز در ارومیه برگزار می شود.
در این نشست بیش از 137 نفر از مدیران و كارشناسان شركتهای توزیع نیروی برق استانهای گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، لرستان، همدان، ایلام، قزوین، چهارمحال و بختیاری، زنجان و كردستان حضور خواهند دارند.
این نشست سه روزه به منظور هم اندیشی، تبادل افكار و بهره مندی از آخرین دستاوردهای بهره‌برداری از امروز سه شنبه 18  تا 20 مهرماه سال جاری با حضور شركت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب كشور به میزبانی شركت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار می شود.
افزایش قابلیت اطمینان و كیفیت توان در شبكه های توزیع، مدیریت دارایی و تعمیرات پیشگیرانه (PMU)، برون‌سپاری، راهبری شبكه (دیسپاچینگ و فوریت‌های برق)، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، ایمنی و الزامات بهره‌برداری، كاهش تلفات و پیك سایی، مخابرات شبكه های توزیع، فناوری اطلاعات و مدیریت داده‌ها از محورهای این نشست است.
این نشست به صورت كارگاهی با مشاركت شركت توانیر، انجمن مهندسین برق و الكترونیك ایران شاخه آذربایجان غربی، شركتهای توزیع غرب و شمال غرب كشور، دانشگاه‌ها و سایر مراكز علمی، تحقیقاتی و نهادها برگزار می شود.
همچنین نمایشگاه جانبی در حاشیه این نشست با هدف تبادل دانش و تجربیات فنی و مهندسی، عرضه استعدادها و توانمندی‌های شركت‌های مرتبط با گرایش‌های گوناگون به مدت 2 روز از امروز سه شنبه در ارومیه به میزبانی این شركت دایر می‌شود.
در نشست امسال هر شركت توزیع در یك كارگاه اختصاصی به ارائه تجربیات خود در حوزه بهره برداری می پردازد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر