کد خبر: 875677
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
شبکه المیادین گزارش داد: ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت بر کل مرزهای سوریه و اردن پس از سیطره بر ۱۲ هزار کیلومتر مربع در البادیه سوریه مسلط شدند.
مهر: ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت بر کل مرزهای سوریه و اردن پس از سیطره بر ۱۲ هزار کیلومتر مربع در البادیه سوریه مسلط شدند.

شبکه المیادین گزارش داد: ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت بر کل مرزهای سوریه و اردن پس از سیطره بر ۱۲ هزار کیلومتر مربع در البادیه سوریه مسلط شدند.

خبرنگار المیادین اعلام کرد: ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت همه مرزهای سوریه با اردن را به کنترل خود درآوردند و این پس از تامین این مرزهای از سمت حومه دمشق و از سمت استان السویدا در قبل صورت گرفت. این دستاورد میدانی جدید ارتش سوریه و متحدانش به سیطره بر ۱۲ هزار کیلومتر مربع در البادیه سوریه منتهی شد.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه و محور مقاومت به حضور گروههای مسلح در بادیه السویداء و حومه جنوب شرقی دمشق تا منطقه ممنوعه امریکایی به طور کامل پایان دادند. از مجموع مساحت ۱۲ هزار کیلومتری ۴ هزار کیلومتر مربع در استان السویداء است.

از سوی دیگر سانا گزارش داد: ارتش سوریه همه بلندی ها و مناطق مجاور مرز مشترک با اردن در حومه جنوب شرقی دمشق را به کنترل خود در آورده است.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه با کمک متحدانش به حضور داعشی ها در بلندی ها و مناطق نزدیک به مرز سوریه با اردن در حومه جنوب شرقی دمشق پایان دادند و با تسلط بر این بلندی ها ارتش سوریه بر مساحتی بالغ بر ۸ هزار کیلومتر مربع در حومه جنوب شرقی دمشق مسلط شد و این منطقه به طور کامل از حضور تروریستها خالی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار