کد خبر: 875623
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل:
مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها با شعار مهر در امتداد مشارکت مردمی در بیش از یک هزار مدرسه استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین دشتی در جلسه هماهنگی برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در اردبیل اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش مرحله دوم جشن عاطفه ها با محوریت مدارس و کمک به دانش آموزان بی بضاعت چهارشنبه 19 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی از توزیع 150 هزار پاکت نیکوکاری در بین دانش آموزان و اولیای آنها خبر داد و بیان داشت: با جمع آوری این پاکت ها در روز 19 مهرماه سعی داریم تا به سرعت کم های جمع آوری شده را در اختیار دانش آموزان بی بضاعت و کم توان مالی قرار دهیم.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل به برگزاری موفقیت آمیز مرحله اول این جشن در 23 و 24 شهریور ماه اشاره کرد و گفت: جشن عاطفه ها با همراهی و کمک خیرین و نهادهایی همچون کمیته امداد، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و صدا و سیما برگزار می شود.

دشتی با یادآوری اینکه در مرحله اول با جمع آوری یک میلیارد و 700 میلیون تومان در سطح استان سعی کردیم تا بخشی از نیاز خانواده های بی بضاعت را در شروع سالتحصیلی برطرف کنیم اضافه کرد: امیدواریم در مرحله دوم نیز کمک های قابل توجهی را برای مساعدت دانش آموزان نیازمند شاهد باشیم.

وی بیان کرد: همه ساله کمیته امداد در دو مرحله جشن عاطفه ها و نیکوکاری را با هدف جلب مشارکت عمومی و همراهی خیرین برگزار می کند تا ارقام جمع آوری شده به دست خانواده های بی بضاعت و نیازمند برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر