کد خبر: 875589
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
به مناسبت روز جهانی کودک:
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز گفت: خیر سقزی به مناسبت روز جهانی کودک 100 عنوان کتاب به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا کرد.

پروین قلعه‌کوهی در گفت‌وگوباجوان در کردستان، اظهار کرد: سیامک عبدی خیر سقزی برای تهیه و اهدای کتاب‌های مذکور بیش از 10 میلیون ریال هزینه کرده است.

وی بیان کرد: این خیر کتاب‌های اهدایی را در روز جهانی کودک به کتابخانه شهید ملامحمد امینی سقز اهدا کرده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز ضمن تشکر و قدردانی از این خیر فرهنگ دوست سقزی عنوان کرد: حمایت از کتابخانه‌های عمومی گامی مهم در راستای ارتقای آگاهی و بصیرت در جامعه است.

قلعه‌کوهی اظهار کرد: این نهاد فرهنگی به منظور اجرای برنامه‌های خود و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به عموم مردم نیازمند حمایت مردم و مسئولان است تا بتواند در انجام مسئولیت‌ها که در نهایت به توسعه فرهنگی منجر می‌شود موفق‌تر عمل کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز تصریح کرد: ارتقای سطح کیفی و کمی منابع موجود در کتابخانه‌های عمومی موجب جلب توجه بیشتر علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌شود و این امر از اهداف مهم کتابخانه‌های عمومی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان سقز دارای 5 باب کتابخانه عمومی نهادی است، گفت: در این کتابخانه‌ها 48 هزار عنوان کتاب در 92 هزار نسخه در دسترس علاقمندان و اعضا قرار دارد.

قلعه‌کوهی توجه به نیازهای مخاطبان را در ارتقای شاخص‌های مطالعه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: کتابخانه‌های عمومی بر این اساس توجه ویژه‌ای به این مهم دارد و متناسب با نیاز مخاطبان کتاب به کتابخانه‌ها ارسال می‌کند.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار