کد خبر: 875575
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
فرمانده سپاه البرز در همایش روز‌ ملی روستا و عشایر :
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: با رفع مشکلات اقتصادی و مشکل بانک‌ها می‌توانیم کشاورزی را علاوه‌ بر مدرن کردن رونق نیز بخشیم.

سردار یوسف مولایی در همایش روز‌ ملی  روستا و عشایر که در مؤسسه علوم دامی کشور برگزار شد، گفت: با مدیریت خود می‌توان از تمامی مناطق کشور به‌صورت بهینه استفاده کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات بخش کشاورزی در سطح کشور، افزود: بحث کشاورزی بسیار دشوار و پیچیده است چرا لازم است قانون و شرایط مدیریتی را با توجه به رویکردهای سیاسی در نظر گرفت.

فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه شرایط کشاورزی بسیار تغییر کرده است، تصریح‌ کرد: بهتر است در راستای توسعه علم کشاورزی سعی و تلاش کنیم تا بتوانیم در این زمینه به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

سردار مولایی بیان داشت: خاک حاصلخیز ایران پتانسیل و ظرفیت کافی برای موفقیت را دارد اما مشکلات موجود در رابطه با موارد مالی و مشکلات بانکی است که این موضوع را به تعویق می‌اندازد.

وی بابیان اینکه افراط‌ وتفریط در تولید و با عدم تولید محصولات کشاورزی وجود دارد، اظهار داشت: کشاورزان و سازمان جهاد کشاورزی هم‌رزمان ما در کشور هستند که بخش عمده‌ای از مسائل جامعه را به دوش خواهند کشید.

این مسئول در ادامه به لزوم حفظ امنیت کشور اشاره کرد و بیان داشت: امنیت اقتصادی، روانی، اجتماعی، فرهنگی، غذایی و غیره در کشور باید برقرار شود تا افراد بتوانند به‌راحتی و به‌درستی در این زمینه‌ها فعالیت کنند.

فرمانده سپاه البرز در پایان بابیان اینکه دشمن سعی دارد اقتصاد کشور را خدشه‌دار کند، خاطرنشان کرد: رفع این مشکل با توجه به اقتصاد داخلی محقق می‌شود و نباید به خارج از کشور چشم دوخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار