کد خبر: 875554
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز :
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای پنجم به دنبال توسعه همه جانبه شهری با تکیه بر توانمندی های مجموعه خدوم شهرداری است.
کریم صادق زاده تبریزی، عضو هیات رییسه و سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه شورای پنجم، شورای تعامل است، گفت: در روند جلسه دیشب که عموم اعضای شورای نیز با ان موافق بودند، با دعوت از شهردار منتخب مطالب و موارد مختلف بررسی، و دغدغه های اعضای شورا به وی انتقال داده شد و اعضا تصمیم به امضاء صورتجلسه انتخاب ایرج شهین باهر بعنوان شهردار تبریز گرفتند.

صادق زاده تعامل سازنده با اعضای شورای شهر را زمینه ساز تعالی و دگرگونی سازمانی و توسعه همه جانبه شهر دانست و اتمام پروژه های عمرانی و خدماتی  نیمه تمام همچون پروژه های مقبره الشعرا، میدان بزرگ آذربایجان و اتمام خط یک مترو وساماندهی حاشیه نشینی  توسط شهردار منتخب را خواستار شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ضرورت برنامه ریزی اساسی برای برگزاری رویداد ۲۰۱۸ گفت: رویداد تاریخی ۲۰۱۸ یک فرصت مناسب برای استفاده تمامی امکانات و قابلیت ها و ظرفیت های موجود منطقه بوده و نیازمند توجه ویژه مسولین اجرایی و جذب اعتبارات ملی برای این رویداد جهانی است و بایستی با عزم و اراده قوی در جهت خدمت به مردم شریف بود.

وی جلوگیری از فرصت سوزی ها را در راستای حمایت از شهردار منتخب دانسته و از حمایت تک تک اعضای شورا  از برنامه های شهردار منتخب و اولویت دادن به طرحهای ظربتی درجهت توسعه و پیشرفت شهری خبر داد.

صادق زاده در پایان ضمن تاکید بر امور رفاهی ومعیشتی کارگران شاغل درمجموعه شهرداری و رسیدگی قانونی به وضعیت استخدامی کارگران بعنوان سرمایه اصلی بدنه شهرداری خواستار همکاری شهردار و اعضای شورا با فراکسیون کارگری وکمیسیون خدمات شهری  شورای شهر شد.

علی آجودان زاده دیگر عضو هیات رییسه شورای پنجم تبریز نیز خبر داد: بعد از ظهر امروز صورتجلسه انتخاب شهردار تبریز توسط اعضای شورای شهر تبریز امضا و جهت ارسال به فرمانداری تبریز آماده شده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر