کد خبر: 875511
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
دیده‌بان
كارگردان فيلم «درياچه ماهي» با انتشار يادداشتي از ادامه اكران فيلمش انصراف داد.
مريم‌دوستي در اعتراض به آنچه «اكران مرده» فيلمش عنوان كرده در يادداشتي نوشته‌است: چرا بايد فيلم من با چند سانس پرت و بي‌ربط شروع به اكران كند و ادامه دهد در صورتي‌كه فيلم‌هاي نور‌چشمي‌ها و باندهاي اكران بيش از صدها سانس و بيشمار سالن دارند. فيلم من دقيقاً با آغازطرح بليت نيم‌بها اكران شد و سانس‌هاي خروس‌خوان دم صبح به فيلم تعلق گرفت. فيلم ارزشي در سينماي ايران فاقد اجر و ارزش است و معيار همه انديشه‌ها و ارزش‌ها گيشه است. خريد بليت‌هاي قلابي براي بالا بردن آمار فروش و زير‌بار رفتن به هر كج‌خلقي و كم‌فهمي براي ماندن.... بسيار متأسفم كه سينماي ايران هنوز و هميشه به فرزندان با غيرت و انديشمند بدهكار مي‌ماند. 
هيچ شخص و ارگان و نهادي اجازه توهين به اعتقادات ملي و هنري من را ندارد و اين اكران آزاد با سانس‌هاي پرت و بيهوده و سالن‌هاي اندك، نوعي توهين به شخصيت و هويت هنري من بود و رسماً از ادامه آن انصراف مي‌دهم تا از ادامه توهين جلوگيري كنم، باشد كه مديران و مسئولان و سينماداران ذيربط با صفرهاي آمار فروش بتوانند آخرت خود را بخرند. خريدن عاقبت بسيار گران است. 

استقبال مخاطبان از «وقتي مهتاب گم شد»
بيش از ۱۳‌هزار نفر از كمپين «هشت» استقبال كرده‌اند، اين در حالي است كه تنها ۱۸‌روز از برگزاري اين كمپين مي‌گذرد. 
در حالي كه 18‌روز از شروع پويش هشت(ويژه كتاب‌هاي دفاع مقدس) از سوي انتشارات سوره مهر مي‌گذرد، بيش از 13 هزار نفر در اين پويش شركت كرده‌اند. آمارهاي منتشر‌شده از سوي اين ناشر نشان مي‌دهد كه در اين مدت، كتاب «وقتي مهتاب گم شد» نوشته حميد حسام با بيشترين استقبال همراه بوده است. كتاب «وقتي مهتاب گم شد» نوشته حميد حسام، از جمله آثاري است كه تلاش دارد تا با استفاده از ديالوگ و بيشتر بر مبناي توصيف جزئيات و صحنه‌پردازي، خاطراتي از جنگ را روايت كند. كتاب همانند بسياري ديگر از آثار با بهره‌گيري از عناصر داستان‌نويسي، نثري روان و جذاب دارد كه با كارهاي اوليه حسام تفاوت چشمگيري دارد. كتاب «وقتي مهتاب گم شد» از جمله كتاب‌هایي است كه رهبر معظم انقلاب آن را تقريظ كرده‌اند.

«سرزمين كهن» هم دچار نقص فني شد
همين چند روز پيش بود كه اولين قسمت سريال «هاتف» با تأخير زماني يك روزه پخش شد و مديران سيما اين تأخير را ناشي از نقص فني سريال عنوان كردند، حالا ظاهراً سريال «سرزمين كهن» كمال تبريزي هم به اين معضل دچار شده است!
كمال تبريزي علت پخش نشدن سريال «سرزمين مادري» را كه پيش از اين به نام «سرزمين كهن» شناخته مي‌شد، مشكلات فني و آماده نشدن تيتراژ عنوان كرد. كارگردان سريال «سرزمين مادري» كه قرار بود جمعه (۱۴ مهر) راهي آنتن شبكه 3 سيما شود، پخش‌نشدن اين سريال را مشكلات فني و آماه نشدن تيتراژ عنوان كرد. تبريزي همچنين درباره زمان پخش سريال «سرزمين مادري» گفت: احتمالاً اين سريال از جمعه آينده (۲۱ مهرماه) پخش مي‌شود. «سرزمين كهن» (سرزمين مادري) به بررسي وقايع سياسي، تاريخي و اجتماعي ايران از سال ۱۳۲۰ خورشيدي تا انقلاب ۱۳۵۷ در بستر زندگي يك پسر نوجوان مي‌پردازد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار