کد خبر: 875358
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
مدیرکل کانون استان سمنان خبرداد:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از بهره‌مندی 170 کودک کار این استان از خدمات تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

مهدی جمال ضمن تبریک هفته کودک اظهار کرد: این کودکان به‌صورت رایگان از خدمات آموزشی و فرهنگی کانون استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه این کودکان از خدمات دیگر نهادها و از جمله آموزش و پرورش نیز بهره‌مند هستند افزود: این کودکان کار هم‌اکنون در یکی از مدارس سمنان مشغول تحصیل هستند و روزهای دوشنبه هر هفته از خدمات متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان استفاده می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بیان اینکه تعدادی از این کودکان کار، از اتباع بیگانه هستند خاطرنشان کرد: بیشتر آنها کودکان و نوجوانان ایرانی هستند.

وی از تشکیل یک گروه سرود در بین این کودکان کار خبر داد و اضافه کرد: این کودکان علاوه بر این هم از خدمات آموزشی و هم از کلاس‌ها و دوره‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون نیز بهره‌مند هستند.

جمال با اشاره به برخی برنامه‌های هفته کودک در این استان که از دیروز 15 مهر آغاز و تا 21 مهرماه ادامه دارد گفت: بیش از 75 عنوان برنامه فرهنگی، هنری، آموزشی و...برای مخاطبان کانون در 6 رده سنی در این هفته پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به تربیت کودکان افزود: اگر می‌خواهیم که در آینده از جامعه‌ای شاداب‌تر و خلاق‌تر بهره‌مند باشیم باید از همین امروز با فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برای کودکان و نوجوانان آغاز کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به مقوله کودک و نوجوان تاکید کرد و گفت: امکانات کانون محدود است اما با این وجود فعالیت‌های کانون در چهار سال گذشته توسعه یافته و کانون کودکان و نوجوانان بیشتری در سطح استان جذب کرده است.

 مهر روز جهانی کودک و 15 لغایت 21 مهر در ایران هفته کودک نامگذاری شده است16 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر