کد خبر: 875357
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: 570 نفر دانشجوی جدید در سال تحصیلی 97-96 به مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و دکتری تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان وارد شدند.
 عبدالحمید حاجی حسنی در حاشیه آیین معارفه «آموزشی- دانشجویی- فرهنگی» دانشجویان جدید سال تحصیلی 97-96 در سالن آمفی تئاتر حکیم جرجانی مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال تحصیلی جدید در پنج رشته دکتری تخصصی بالینی، 6 رشته دکتری، 10 رشته کارشناسی ارشد، 19 رشته کارشناسی و 2 رشته کاردانی دانشجو پذیرش شده که در مجموعه دانشکده دانشگاه علوم پزشکی و پرستاری و مامایی سمنان، پیراپزشکی، علوم و صنایع غذایی آرادان و دانشکده بهداشت دامغان دانشجو پذیرش شده است.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در 2 نیم سال دانشجو پذیرش می کند که در ورودی بهمن 100 دانشجو وارد این دانشگاه می شوند، خاطرنشان کرد: نزدیک 60 درصد دانشجویان ورودی جدید پسر و 40 درصد دختر هستند.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هدف از برگزاری این همایش را آشنایی داشنجویان با قوانین آموزشی، آشنایی با تشکل های دانشجویی، نحوه استفاده از خدمات دانست و خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی 96-95 نزدیک به 400 نفر از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دانش آموخته شدند.
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حدود 2 هزار و 600 دانشجو در هشت دانشکده دارد که 2 رشته در مقطع کاردانی، 18 رشته در مقطع کارشناسی، 10 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 2 رشته در مقطع پزشکی عمومی، پنج رشته در مقطع دکتری و پنج رشته دستیاری را شامل می شود، 6 بیمارستان و مراکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر