کد خبر: 875355
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد:
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طی سه سال اخیر شاهد کاهش جرایم در استان هستیم که این امر با تلاش نیروهای جان بر کف نظامی و انتظامی و مشارکت همه جانبه آحاد مردم تحقق یافته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طی سه سال اخیر شاهد کاهش جرایم در استان هستیم که این امر با تلاش نیروهای جان بر کف نظامی و انتظامی و مشارکت همه جانبه آحاد مردم تحقق یافته است.

کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک همزمان با دومینروز از هفته ناجا اظهار داشت: تحقق امنیت اجتماعی پایدار که در سرلوحه برنامه های نیروهای انتظامی قرار دارد، مستلزم همکاری و مشارکت ازسوی آحاد جامعه است.

وی افزود:نقش امنیت پایدار در جامعه بشری برای ارتقای فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... برهیچ کس پوشیده نیست و امنیت یکی از ارکان اصلی جامعه به شمار می رود که در همه ادوار مورد توجه قرار داشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: وجود امنیت بسترساز هرگونه فعالیت دیگر در عرصه اجتماع بوده و تولید امنیت و حفظ و ارتقای آن یکی از مسئولیت های خطیر نیروی انتظامی است که با مشارکت همگانی محقق می‌شود.

وی ادامه داد: برقراری امنیت پایدار همواره مورد توجه نیروهای نظامی و انتظامی قرار دارد و این مجموعه در برقراری امنیت اجتماعی و ثبات آرامش در جامعه اسلامی از هیچگونه تلاشی فروگذار نکرده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه مشارکت آحاد مردم می تواند در حفظ و ارتقا و تامین امنیت تاثیر گذار باشد، بیان کرد: امروز امنیت و ثبات موجود در کشور حاصل و نتیجه رشادت ها و ایثار گری های شهدا و صبر و شکیبایی خانواده های شهدا و دیگر فرزندان میهن سرافراز اسلامی است و نیروی های نظامی و انتظامی در زمینه صیانت از این امنیت و ارزش ها باید بیش از پیش تلاش کنند.

عزیزی خاطرنشان کرد: پیروی از بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب از سوی نیروهای انتظامی و همچنین همکاری و تعامل اقشار مختلف مردم با این نیرو و هوشیاری و حضور به موقع در صحنه موجب شده تا شاهد برقراری امنیت مطلوب در کشور باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار