کد خبر: 875350
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
حسین یکتا در شهرکرد:
فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(ص) گفت: امروز شاهد اثر کردن خون شهدا در جهان هستیم و همه می‌بینیم رشادت یک شهید مدافع حرم توجه جهانیان را به خود جلب می‌کند.

حسین یکتا روز شنبه  در تجمع یاوران ولایت در مصلی امام خمینی شهرکرد با اشاره به اینکه امروز شاهد اثر کردن خون شهدا در جهان هستیم، اظهار کرد: همان‌طور که می‌بینیم رشادت یک شهید مدافع حرم توجه جهانیان را به خود جلب می‌کند، امروز خاک شلمچه و تابوت شهدای گمنام دارالشفا برای همه مردم شده است.

وی افزود: بنابر فرموده امام راحل باید سال‌ها از جنگ تحمیلی بگذرد تا جایگاه شهدا مشخص شود؛ باید سال‌ها خاک شلمچه آفتاب بخورد تا داستان این شهدا روایت شود همان‌طور که قبر امام حسین (ع) سال‌ها آفتاب خورد.

راوی هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه اگر از سمت بالا به انقلاب نگاه کنیم می‌بینیم که امروز موضع و قرارگاه دشمن به‌هم ریخته است، گفت: تمامی نقشه‌های دشمنی که برای ایجاد نظام سلطه در جهان سالیان سال سرمایه‌گذاری کرده و در این راه افراد زیادی را کشته بود، به یک باره در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ بر هم ریخته شد.

یکتا اضافه کرد: در این ۴۰ سال دشمن هر چه تلاش کرد این نظام را به زمین بزند با واکنشی عکس روبه‌رو شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی به گفته امام خمینی(ره) و باور رزمندگان این بود که تا کربلا پیش خواهیم رفت اکنون می‌بینیم که در موعد اربعین مردم ایران تا کربلا می‌روند و اکنون صدام کجاست، افزود: امروز هم رهبر انقلاب باور دارند که دشمن از بین می‌رود و دشمن هم می‌داند که از بین خواهد رفت.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: اینکه دشمنان قلاده ترامپ را باز کردند برای این است که جبهه حق دارد نتیجه می‌دهد و بسیج جهان اسلام تشکیل شده است.

یکتا ادامه داد: دشمن امروزه به برنامه‌هایی مانند اشاعه نهضت‌های مختلف جنسی برای از بین بردن بنیاد خانواده و تغییرات محیط زیستی متوسل شده است.

وی خطاب به رزمندگان اسلام گفت: جنگ هنوز تمام نشده است بلکه از حالت سخت به نرم، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تغییر پیدا کرده است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(ص) اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب خاطرات رزمندگان باید ثبت و نوشته شود تا فرهنگ ایثار و مقاومت زنده بماند و به نسل آینده منتقل شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مواضع، گفتار و رفتار ما نباید از خط مشی ولایت فقیه فاصله داشته باشد و دست‌مایه فتنه کفار قرار بگیرد.

 

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به جایگاه بالای رزمندگان و مجاهدان فی سبیل‌الله در دین اسلام اظهار کرد: این رزمندگان هستند که ارزش‌های اسلام را زنده کردند و جهاد، پویایی و روحیه نشاط  را در جبهه‌ها نگه داشتند.

وی افزود: ما امروز این تجمع را برگزار کردیم تا به دشمن بگوییم  از این حضور، بصیرت و مجاهدت عصبانی باش و از عصبانیت بمیر!

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با وجود دسیسه‌ها و سنگ‌اندازی‌های فراوان دشمنان، به فضل پروردگار تمامی فتنه‌های داخلی و خارجی را از بین بردیم و امروز تمام دنیا به قدرت کشور اعتراف می‌کنند.

نکونام ادامه داد: آن دورانی که فقط دو قطب قدرت در جهان وجود داشت گذشت، در حال حاضر تمامی دشمنان از قدرت کشور ما هراس دارند و از روی ضعف چنین جملات سخیفی را بیان می‌کنند و خوشبختانه آنقدر ضعیف هستند که کشوری برای حرف رییس جمهور آمریکا ارزش قائل نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: دشمنان به دنبال ایجاد فتنه‌های جدید هستند و به همین منظور به دنبال تجزیه کردستان از عراق هستند تا اسرائیل جدیدی در منطقه ایجاد کنند.

نکونام با اشاره به اینکه برجام بلای جان کشور شده است، اضافه کرد: مردم با بصیرت و بیدار کشور به دنبال رشد در زمینه‌ علمی هستند و به زودی این تحریم‌ها از بین می‌روند.

وی ادامه داد: مواضع، گفتار و رفتار ما نباید از خط مشی ولایت فقیه فاصله داشته باشد و دست‌مایه فتنه کفار قرار بگیرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: رزمندگان چهارمحال و بختیاری در همه زمان‌ها آماده ایثار و فداکاری در راه اسلام هستند.

 

سردار علی‌محمد اکبری اظهار کرد: رزمندگان تیپ حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) از سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در مناطقی مانند کردستان، شرکت در اولین عملیات‌های 8 سال دفاع مقدس مانند محرم، والفجر و کربلا و دفاع از مرز‌های کشور بعد از جنگ تحمیلی همواره آماده فداکاری و ایثار بودند.

وی افزود: مردم چهارمحال و بختیاری 2 هزار و 437 شهید در پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و 11 شهید مدافع حرم تقدیم جمهوری انقلاب اسلامی ایران کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) اضافه کرد: همانطور که در وصیت‌نامه شهدا ذکر شده است این افراد برای کسب توشه آخرت به جنگ رفتند و به دنبال شهرت و کسب مقام نبودند.

اکبری ادامه داد: در این گردهمایی حضور یافتیم تا پیام ولایت‌مداری، اعلام آمادگی و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری را اعلام کنیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر