کد خبر: 875326
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
رقاصي «دولت ضعيفه» جمع شد!
نمايش «دولت ضعيفه» به كارگرداني اصغر خليلي كه قرار بود دیشب در تماشاخانه ايرانشهر اجراي اول و افتتاحيه خود را داشته باشد، به دليل دريافت‌نكردن مجوز از سوي مركز هنرهاي نمايشي لغو شد. 
 «فارس» خبر داد كه بنا به برخي شنيده‌‌ها اين نمايش به دليل داشتن نوعي رقص از سوي بازيگران آن در بازبيني اول مجوز دريافت نكرده و قرار است در بازبيني دوم دوباره بررسي شود. قرار بود نمايش «دولت ضعيفه» به كارگرداني اصغر خليلي از 16 مهر ماه در تماشاخانه ايرانشهر به صحنه برود كه اكنون تكليف آن نامشخص است.
 نمايش «دولت ضعيفه» موضوعي سياسي با رويكرد نقش زنان در سياست دارد و درباره برهه‌‌اي از زمان است كه حضور زنان در سياست ايران پررنگ مي‌شود كه اين جايگاه سياسي در نهايت به انقلاب مشروطه ختم مي‌رشود. اصغر خليلي پيش از اين نيز نمايش سياسي «راپورت‌هاي شبانه دكتر مصدق» را در تالار وحدت روي صحنه برده بود. 

دليل پخش نشدن سريال هاتف چه بود؟
در حالي كه قرار بود اولين قسمت سريال «هاتف» يك‌شنبه شب از تلويزيون پخش شود، ظاهراً مشكل فني مانع اين كار شده است. 
روابط عمومي شبكه يك روز گذشته در خبري كه براي رسانه‌ها ارسال كرده، نوشته‌است: نخستين قسمت از سريال هاتف به تهيه‌كنندگي نعمت چگيني و كارگرداني داريوش ياري قرار بود از يك‌شنبه شب گذشته(15مهر) ساعت 22:15 روي آنتن برود كه به دلايل فني كه مربوط به بخش موسيقي و صداگذاري مجموعه بود، پخش نشد. با برطرف شدن اين مشكل، پخش شبانه اين سريال از 16 مهر بعد از بخش خبري ساعت 21 از شبكه يك سيما روي آنتن خواهد رفت. 

خبر خوش براي مخاطبان برنامه «ثريا»
ظاهراً بعد از مشكلات و سنگ‌اندازي‌هايي كه بر سر راه برنامه تلويزيوني «ثريا» صورت گرفته بود، مخاطبان مي‌توانند سري جديد مستندهاي بلند برنامه «ثريا» را از شبكه مستند سيما تماشا كنند. «محسن مقصودي»، تهيه كننده «ثريا» گفت: در سال‌هاي گذشته در كنار برنامه زنده ثريا كه چهارشنبه شب‌ها پخش مي‌شد، مستندهاي ثريا نيز به صورت منظم سه‌شنبه شب‌ها از شبكه يك سيما پخش مي‌شدند كه اين مستندها مورد استقبال مردم واقع شدند. اين روند پخش مستندها در شبكه يك به دلايلي مدتي متوقف شد و با پيگيري‌ها و هماهنگي‌هاي صورت گرفته و مساعدت مديران سيما و مدير شبكه مستند از اين پس سري جديد مستندهاي بلند برنامه ثريا به صورت منظم، يك‌شنبه شب‌ها ساعت 20 از شبكه مستند سيما روي آنتن مي‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار