کد خبر: 875272
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران سیاست خود در منطقه را مستقل از لفاظی های دیگران دنبال می‌کند.
ایسنا: وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران سیاست خود در منطقه را مستقل از لفاظی‌های دیگران دنبال می‌کند.

محمدجواد ظریف ظهر روز یکشنبه درحاشیه همایش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و هشت سال دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که به نظر می‌رسد درچند روز آینده رئیس‌جمهور آمریکا سیاست راهبردی خود در مورد ایران و برجام را اعلام می‌کند، نظر و موضع ایران در این ارتباط چیست؟ تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران سیاست خود در منطقه را مستقل از لفاظی‌های دیگران دنبال می‌کند و البته در موقع مناسب بعد از این‌که آقای ترامپ مطالب خود را مطرح کردند که تقریبا مشخص است چه چیزی خواهد بود، جمهوری اسلامی ایران پاسخی درخور به آن خواهد داد.

این دیپلمات عالیرتبه کشورمان خاطر نشان کرد: واقعیت این است که منطقه ما مدت‌هاست که از سیاست‌های غط ایالات متحده رنج می‌برد و استوانه ثبات و مقابله با تروریست و تکفیر ایران است و ایران سیاست خود را در این چارچوب ادامه می‌دهد و برای بقیه کشور‌های دنیا نیز به مرور واقعیت‌های منطقه در حال روشن شدن است.

وزیرامورخارجه ادامه داد: آقای ترامپ و دوستان‌شان که به دنبال فروش تسلیحات بیشتر به منطقه هستند در همین چارچوب برخی سیاست‌ها را دنبال کرده‌اند که این موضوع جز ضرر و زیان برای خودشان، ایالات متحده آمریکا و منطقه چیزی به همراه نداشته است.

قرار است وزیر خارجه کشورمان دقایقی دیگر در همایش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و هشت سال دفاع مقدس که با حضور حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری و برخی از اعضای خانواده آیت‌الله هاشمی برگزار شده سخنرانی کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ستاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
باسلام
شور بختانه دولت اقاروحانی صرفاحرف میزند؛قصد ندارندعملا ازمنافع ملی مادفاع کنند.بنظرمیرسد نمی خواهد خاطر کدخدا را مکدر نمایند.اقاظریف هم دنبال رو ایشانند.بنظرشما اینان می توانند افتاب تابان برجام را به شب سیه امریکا تبدیل کنند و یا اینکه...منتظر هستیم.
یاعلی
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
1
این دولت و برخورد با آمریکا ؟! گمان نمی کنم قلانی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار