کد خبر: 875242
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از اولویت‌های سرمایه گذاری در اردبیل احداث مجموعه‌های گردشگری است که این اداره کل از احداث مجموعه‌های گردشگری در استان اردبیل حمایت ویژه می‌کند.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، کریم حاجی زاده در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهارکرد: با توجه به توجیه  اقتصادی مجموعه‌های گردشگری ضروری است به منظور توسعه اقتصادی بخش گردشگری استان، نسبت به ایجاد چنین مجموعه‌هایی برنامه ریزی شود.

وی افزود: یکی از نمونه های موفق مجموعه گردشگری در استان، مجموعه گردشگری پل معلق است که فعالیت خود توانسته است موجب رونق بسیاری در گردشگری شهرستان مشگین شهر شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بیان کرد: هرمجموعه گردشگری شامل مراکز اقامتی، مراکز خرید، مراکز پذیرایی و مراکز تفریحی است که متناسب با قابلیت‌های یک منطقه ایجاد می شود ودر ماندگاری گردشگران تاثیر به سزایی دارد.

حاجی زاده با تاکید به اینکه در استان اردبیل ظرفیت‌های گردشگری متعددی وجود دارد، گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند نسبت به ایجاد مجموعه‌های گردشگری از ظرفیت‌های موجود بهره گیرند.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های گردشگری با افزایش مدت ماندگاری گردشگران می‌توانند اشتغال در این بخش را رونق دهند، تاکید کرد: یکی از نیازمندی‌های فعلی در توسعه گردشگری اردبیل، افزایش ماندگاری مسافران است و بی شک ایجاد مجموعه‌های گردشگری در تحقق این مهم موثر خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر