کد خبر: 875218
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
رئیس اداره کتابخانه های عمومی
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود گفت: از میان سه هزار و 100 نفر شرکت کننده در جشنواره کتابخوانی ملی رضوی در این شهرستان 200 نفر برگزیده و تجلیل شدند.

سید ابراهیم موسوی افزود: افراد مختلفی در رده های سنی کودک ،نوجوان، جوانان و بزرگسالان بصورت مکتوب ، اینترنتی و برخط به شکل انفرادی و خانوادگی در این مسابقه شرکت کردند.
وی یکی از اهداف این جشنواره را آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه با سیره عملی زندگانی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) برشمردکه می تواند الگوی مناسب زندگی درعصر حاضر باشد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود گفت: شهروندان شاهرودی با اهدای 47 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی این شهرستان تاکنون رتبه نخست استان سمنان در طرح اهدای کتاب را به خود اختصاص داده اند.
موسوی اظهار امیدواری کرد:تا پایان مهر ماه سال جاری که طرح اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی فعال است هر شهروند شاهرودی دستکم یک کتاب به کتابخانه ای عمومی اهدا کند.
وی تاکیدکرد: کتاب های اهدایی توسط کارشناسان این اداره جداسازی و دسته بندی می شود و برای استفاده در مخزن کتابخانه های عمومی با اولویت مخزن کتابخانه های عمومی روستایی ،دور افتاده و محروم توزیع خواهد شد.
در شهرستان شاهرود 16 باب کتابخانه عمومی نهادی، یک باب کتابخانه عمومی مستقل و پنج باب کتابخانه عمومی مشارکتی وجود دارد که حدود330 هزار جلد کتاب دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار