کد خبر: 875199
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
معاونت عملیات، آموزش سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان
معاونت عملیات، آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: درسال جاری تاکنون بیش از 1900 نفرازکارمندان وکارگران ادارات، سازمانها و ارگانهای شهرستان کاشان نکات ایمنی وآتش نشانی رافراگرفتند.
محمد توکلی افزود: طرح آموزش کارمندان وکارگران برای 71 اداره،سازمان،وارگان این شهرستان توسط  مربیان وکارشناسان این سازمان درراستای شعار «هر شهروند یک آتش نشان» انجام گردیده و با انجام این طرح سازمان آتش نشانی کاشان نشان داده تحقق این شعار را بطور جدی در برنامه های خود دنبال می کند. 
توکلی درتوضیح این دوره ها گفت: دراین طرح، چگونگی مقابله باآتش سوزی درلحظات اولیه ونحوه استفاده ازخاموش کننده های دستی جهت آتش سوزی های ناشی از جامدات،گازومایعات قابل اشتعال و موارد ایمنی جهت پیشگیری از بروزحوادث  آموزش داده شده است.
وی گفت: افزایش آگاهی وآموزش شهروندان می توانند آنان رابه شهروند مسؤلیت پذیر تبدیل کند وهر قدمش در راستای بهبود وارتقاء وضعیت شهر مؤثر است واز هر اقدامی در جهت خلاف آن اجتناب می کند وهمه این اتفاقات زمانی رخ خواهد داد که سازمانی امدادی همچون سازمان آتش نشانی در جهت مشارکت شهروندان وآموزش آنان موفق عمل کرده باشد.

توکلی افزود: واقعیت این است که به غیر از حوادث طبیعی بقیه حوادث انسان ساز است و نقش مردم در بروز حوادث غیر قابل انکار است پس همانگونه که مردم در ایجاد حوادث نقش دارند، می توانند در جلوگیری از بروز حوادث نیز نقش آفرینی کنند ونخستین گام در تحقق این مهم، رشد آگاهی شهروندان نسبت به خطراتی که متوجه آنان است خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار