کد خبر: 875197
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد:
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هشت هزار دانش آموز از نقاط مختلف این استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هشت هزار دانش آموز از نقاط مختلف این استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: این دانش آموزان در دو مرحله قبل و بعد از امتحانات دوره اول سال تحصیلی جدید به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.
وی ادامه داد: مرحله نخست کاروان های راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی از 20 مهرماه جاری با اعزام 240 دانش آموز پسر از شهرستان زرندیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز می شود و تا چهارم آبان ماه امسال نیز ادامه دارد که در این مرحله 2 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: دانش آموزان دختر این استان نیز از ششم تا پایان آبان ماه سال جاری به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.
وی توضیح داد: مرحله دوم این اعزام ها نیز از اواخر آذر ماه و بعد از امتحانات نوبت اول آغاز و تا نیمه نخست اسفند ماه نیز ادامه دارد که در این فرآیند نیز 2 هزار دانش آموز پسر و 2 هزار دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می شوند.
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: هر کاروان راهیان نور دانش آموزی متشکل از 240 دانش آموز است که یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس نیز در هر اتوبوس دانش آموزان را در این سفر معنوی همراهی می کنند.
سرهنگ پاسدار گلشن زاده اضافه کرد: این دانش آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی والفجر هشت، شلمچه، خرمشهر، هویزه و محل عملیات فتح المبین در استان خوزستان بازدید می کنند.
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: اعزام راهیان نور دانشجویی نیز از اسفندماه امسال آغاز می شود که تا پایان سال تحصیلی جاری بیش از 2 هزار دانشجو به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.
وی اضافه کرد: تشریح و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب مهمترین هدف از اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار