کد خبر: 875020
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
شهردار کلانشهر کرج تاکید کرد
شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه یکی از معضلات اصلی امروز این کلانشهر ترافیک گسترده در سطح معابر مختلف شهر است گفت: توسعه حمل و نقل عمومی با حمایت های بانک شهر و مشاركت بخش خصوصي از جمله اولویت هایی است که مدیریت شهری از این پس به آن توجه ویژه ای دارد.

دکتر اصغر نصیری با بیان اینکه طرح های نیمه تمام در سطح شهر کرج تا کنون در مدت زمان معقولي به سرانجام رسیده اند، و اين همه درحالي اتفاق افتاده است که طی چند سال اخیر، درآمد شهرداری ها به خاطر ركود در صنعت ساختمان کاهش پیدا کرده است. در چنين شرايطي  ضرورت حمايت نهادهاي تسهيل كننده  اقتصادي از جمله بانك شهر دوچندان مي شود.

شهردار كلانشهر كرج با اشاره به اجرای طرح های بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج و نقش فراشهري اين  طرح ها در کاهش ترافیک این کلانشهر، بیان کرد: این دو پروژه در افکار عمومی به شکل یک مطالبه جدی بروز يافته است و امید می رود با حمایت بانک شهر در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

دکتر نصیری با بیان این که متاسفانه بسیاری از طرح های مهم شهری از جمله حمل و نقل ریلی در کلانشهرها به دلیل کمبود منابع مالی همچنان ناتمام مانده است، گفت: توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهر کرج با همت مجموعه مدیریت شهری و تامین منابع مالی توسط بانک شهر انتظار مي رود نسبت به گذشته سرعت بگيرد.

این مسئول ارشد شهری اضافه کرد: در صدد هستيم  تا پایان سال جاری، طرحهای نيمه تمام  حمل و نقل عمومی رادر صورت تامين اعتبار به هنگام، با هدف افزایش رفاه شهروندان و کاهش معضلات ترافیکی به سرانجام برسانيم.

وی در پایان یادآور شد: افزایش کمی و کیفی زندگی شهروندان يكي از اهداف مهم مدیریت شهری کرج است و برای تحقق این مهم تلاشهاي  کارشناسانه در زمینه بهبود زیرساخت های فرهنگی، حمل و نقل عمومی، خدمات شهری و عمرانی در دست اقدام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار