کد خبر: 875013
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
مدیرکل آژانس بین‌‌المللی انرژی اتمی در خصوص احتمال بازدید این سازمان از سایت‌های نظامی ایران گفت که در صورت نیاز، به دنبال بازدید از این سایت‌ها می‌رویم و مکان‌های نظامی و غیرنظامی با هم فرق ندارد.

جوان آنلاين: «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با روزنامه آمریکایی «لس آنجلس تایمز» در خصوص بازدید آژانس از سایت‌های نظامی ایران گفت: «وقتی نیاز به بازدید را تشخیص دهیم، به دنبال دسترسی به این مکان‌ها می‌رویم. بین مکان‌های نظامی و غیرنظامی برای ما تفاوتی وجود ندارد اما درباره جزئیات مکان‌هایی که به آنجا می‌رویم، حرف نمی‌زنیم».

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از منتقدانی که توانمندی آژانس برای نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران را زیر سؤال می‌برند، ناامید نیستید، گفت: «ما یک سازمان فنی هستیم و من بر اساس قوانین و بر اساس پادمان‌های استاندارد آژانس وظایف خود را ایفا می‌کنم».

آمانو ادامه داد: «ما به شیوه‌ای منصفانه و بی‌طرفانه و حرفه‌ای به کار خود و نظارت و راستی‌آزمایی از تعهدات هسته‌ای ایران طبق برجام ادامه می‌دهیم بنابراین هر اتفاقی که بیافتد ما به کار خود ادامه می‌دهیم».

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
هم آمانو وهم اونایی که احتمالا میخواند با او همرایی کنن غلط کردند، ما به هرمسئول ایرانی که در این زمینه کمترین نرمشی رو نشون بده بطور جدی اخطار میکنیم. والسلام.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
چرابه این چنین سگهایی اجازه پارس می دهید؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار