کد خبر: 874979
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
در 6 ماهه اول امسال محقق شد
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از جابجایی بیش از هفت میلیون و 400 هزار تن کالا از استان سمنان به سایر نقاط کشور از طریق محورهای ارتباطی این استان خبر داد.
 غلامرضا طحان با اعلام این خبر اظهار کرد: 7.4 میلیون تن کالا در 6 ماهه اول امسال از این استان به سایر نقاط کشور جابجا شده است .
وی از افزایش کالاهای بارگیری شده در این استان در این 6 ماهه خبر داد و افزود: این میزان رشد کالاهای جابجا شده در استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از چهار درصد افزایش داشته است.
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان تصریح کرد: عمده کالای جابجا شده از استان به ترتیب گچ ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش بوده است.
طحان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 77 شرکت حمل و نقل کالا در استان فعال بوده و بیش از 4700 نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا در این استان پهناور فعالیت دارند.
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اشاره به افزایش 6 درصدی تعداد بارنامه صادره در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل اضافه کرد: مهمترین علت افزایش بارنامه و تناژ بار در 6 ماهه امسال به افزایش و انجام گشت‌های مشترک با انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌ها و پلیس راه و کنترل بارنامه‌های صادره، بازدیدهای میدانی از وضعیت شرکت‌ها و شناسایی نقاط مستعد تولید بار در سال جاری بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر