کد خبر: 874971
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خبرداد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: هشت هزار و 45 تن بار در 6 ماه نخست امسال از این استان به سایر نقاط کشور حمل شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: هشت هزار و 45 تن بار در 6 ماه نخست امسال از این استان به سایر نقاط کشور حمل شده است.

غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: این میزان بار در 551 هزار و 854 سفر به سایر نقاط کشور حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 539 هزار و 889 سفر، 2 درصد افزایش یافته است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: در راستای توسعه و نوسازی حمل و نقل روستایی استان از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 130 نفر برای دریافت تسهیلات خرید خودرو به بانک عامل معرفی شده اند .

وی یاد آور شد: در این مدت 2 هزار و 656 فقره پروانه عبور توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان مرکزی صادره شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش یافته است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تعداد تخلفات اضافه تناژ در این مدت را 476 فقره عنوان کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد کاهش داشته است.
بهرامی نیا گفت: 243 نفر در 6 ماه نخست امسال در جاده های استان مرکزی جان خود را از دست داده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود هشت درصد افزایش یافته است.
وی افزود: در این مدت 9 مدرسه به منظور ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راه ها، مکان یابی و 25 مدرسه نیز برای آموزش مدارس حاشیه راه ها انتخاب و تحت آموزش های لازم قرار گرفته است.
بهرامی نیا با یادآوری فعالیت 20 مجتمع خدماتی، رفاهی در استان مرکزی گفت: در این مدت 14 موافقت اصولی جهت احداث مجتمع خدماتی، رفاهی در محورهای مواصلاتی استان صادر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار