کد خبر: 874921
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با ارسال لوح تقدیری از تلاش های مالیاتی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی و مجموعه تحت امر در راستای انسجام و استحکام ساختار اقتصادی کشور قدردانی کرد .

 محمدرضا شرفشاهی ؛ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد با ارسال تقدیر نامه ای با اشاره به نقش درآمدهای مالیاتی در توسعه پایدار و دستیابی به اقتصاد سالم و متکی بر منابع درون زا ، بهره گیری صحیح از این ثروت ملی را از شاخصه های مؤثر در پیشرفت و پویایی اقتصادی کشور عنوان کرده و در این راستا از تلاش های یعقوب مزرعه لی ؛ مدیرکل امور مالیاتی استان و مجموعه همکاران این اداره کل تقدیر کرد .  

در این تقدیرنامه آمده است :  

جناب آقای یعقوب مزرعه لی

مدیرکل محترم امور مالیاتی استان آذربایجان غربی

سلام علیکم

نقش درآمد های مالیاتی در تحقق اهداف و ماموریت دولت به عنوان ابزاری شایسته و پاک برای توسعه پایدار و دستیابی به اقتصادی سالم و متکی بر منابع درون زا و ملی است . بهره گیری صحیح از این ثروت ، بخشی از شاخصه های مؤثر در پیشرفت و پویایی نظام اقتصادی کشور به شمار می رود.

بر این اساس همت و پشتکار جنابعالی و همکاران دستگاه متبوعتان که با تلاش در جهت استقرار نظام جامع مالیاتی و ایجاد بستر های فرهنگی مناسب برای وصول مطالبات دولت در قالب مالیات ، به انسجام و استحکام ساختار اقتصادی کشور اهتمام ورزیده و با ارتقای کرامات ارباب رجوع برای سعادت و پیشرفت ایران اسلامی با هدف اعتلای جایگاه امور مالیاتی در کشور تلاش می نمایند ، ارج می نهیم.

رجای واثق داریم ضمن تعامل بهینه با دستگاه های متولی از جمله  شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت متبوع در آن استان ، تمام تلاش خود را برای تحقق درآمدهای استانی در حوزه مالیات به کار بسته و وجدان کاری را در سال « اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال » سر لوحه کار خود و همکارانتان قرار داده اید .

امیدواریم با تلاش جمعی و زحمات صادقانه همکاران گرامی تان ، افق روشنی را در عرصه های اقتصادی کشور و استان آذربایجان غربی همراه با رونق تولید و افزایش اشتغال در « سال اقتصاد مقاومتی ؛ تولید و اشتغال » در سایه توجهات حضرت ولی عصر (ع) شاهد باشیم .

محمد شرفشاهی

معاون توسعه مدیرت و منابع



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر