کد خبر: 874920
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت:
احداث بیمارستان خیریه امید نمونه واقعی تشکل های مردم نهاد در استان آذربایجان غربی می باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یاسینی معاون فنی و عملیاتی منطقه در بازدید از این بیمارستان گفت: احداث بیمارستان جنرال امید توسط انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در مرکز استان آذربایجان غربی نمونه واقعی تشکلهای مردم نهاد می باشد که مردم اعتماد و اعتقاد قلبی به مسئولین این انجمن دارند.

یاسینی خاطرنشان ساخت تکمیل و راه اندازی بیمارستان امید یکی از افتخارات مردمی استان اذربایجان غربی و حتی کشور بوده و امروز توانسته با بهره گیری از تمام ظرفیتهای پزشکی در خدمت بیماران نیازمند باشد.

وی افزود: سازمانها و بیمه های درمانی مختلف می توانند با انعقاد قرارداد درمانی از خدمات چنین بیمارستان بی نظیری استفاده نمایند.

جواد خشابی رئیس هیات مدیره بیمارستان امید ضمن قدردانی از بازدید و کمکهای نقدی مستمر و ماهانه کارکنان و مسئولین ارشد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: بیمارستان امید با ظرفیت پذیرش 150 تخت، یک بیمارستان جنرال با گرایش سرطان تمامی مجوزهای قانونی خود را اخذ کرده و عملا از 15 مرداد 96 شروع به پذیرش و بستری بیماران خواهد نمود.

این مقام مسئول خواستار حمایت انواع بیمه های درمانی و تکمیلی از بیمارستان شد و از مقامات ارشد استان خواست تا با نگاه حمایتی خود نسبت به انعقاد قرارداد درمانی و پوشش بیمه ای کارکنان خود اقدام نمایند.

خشابی گفت: کلیه تجهیزات این بیمارستان از بهترین برندهای دنیا خریداری شده و در حال حاضر در سطح کشور بی نظیر می بوده و تمامی بخشهای عمومی و تخصصی با آخرین استانداردهای بین المللی طراحی و تجهیز شده است.

وی افزود: در کنار بیمارستان امید، سرای بیمار با 30 سوئیت و تجهیزات رفاهی کامل در حد یک هتل چهارستاره ساخته شده که بصورت کاملا رایگان در اختیار خانواده بیماران حمایتی قرار می گیرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر