کد خبر: 874897
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
اقدام کمیته نیم‌بها سازی بلیت سینما در جهت نیم‌بها سازی بلیت سینما
نیم‌بهاسازی ادامه دارد...
رئیس کمیته‌ نیم‌بها سازی بلیت سینما در شورای صنفی نمایش که اصرار داشت نامش فاش شود، در مورد نیم‌بها سازی بلیت سینما گفت: «خوشبختانه اعضای این شورا به جهت علاقه به سینما، چندین سال بود به دنبال این امر جالبِ توجه بودند که بالاخره موفق شدند. در همین راستا کمیته نیم‌بها سازی بلیت سینما تصمیم به نیم‌بها سازی بلیت سینما گرفت.»
وی افزود: علت این اقدام کمیته نیم‌بها سازی بلیت سینما در جهت افزایش استقبال مردم از سینما‌ها است. لازم به ذکر است، ایشان، قبلا دلیل گران شدن بلیت سینماها را نیز استقبال مردمی عنوان کرده بودند.
در آخر نیز وی در پاسخ به این سؤال که «چرا بلیت سینما را گران کردید که بعدا بخواهید برای افزایش استقبال مردم، روز ملی سینما را به هفته دفاع مقدس ربط دهید؟» به دوربینِ خبرنگار ما نگاه کرد و گفت: «اگر فکر کرده‌اید می‌توانید از زیرِ زبان من چیزی بیرون بکشید، سخت در اشتباهید. نیم‌بها سازی بلیت سینما توسط کمیته نیم‌بها سازی بلیت سینما هیچ ربطی به رایگان شدن بلیت در روز ملی سینما در سال‌های قبل ندارد، ضمن این که اقدام کمیته نیم‌بها سازی بلیت سینما در جهت نیم‌بها سازی بلیت سینما در نزدیکی هفته دفاع مقدس اصلا کار سختی نبود و اگر این کار تأثیر مورد نظر بر استقبال مردم از سینما را نگذارد، برنامه و اولویت اصلیِ ما، نیم‌بها سازی بلیت سینما در مناسبت‌هایی چون روز جهانی بهداشت، روز جهانی خودکشی، روز ملی اطلاع رسانی هپاتیت و روز جهانی ماما است.»
گفتنی است منابع موثق، معتقدند رئیس کمیته نیم‌بها سازی بلیت سینما در شورای صنفی نمایش، در گذشته رئیس شرکت شقیقه پرورانِ سازگار با محیط زیست بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر