کد خبر: 874892
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
يك كارشناس مسائل استراتژيك با بيان اينكه جريان نفوذ داخل ايران با اقدامات قوه قضائيه دچار احساس ناامني شده است، گفت: پروژه دشمن براي تغيير مختل شده و سرويس‌هاي اطلاعاتي غرب و رسانه‌ آنها كينه آيت‌الله لاريجاني را به دل گرفته‌اند. 
رضا سراج كارشناس مسائل استراتژيك در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به هجمه‌ها و تخريب‌هاي ضدانقلاب عليه رئيس دستگاه قضايي اظهار داشت: ‌اعتبارزدايي از حاكميت از طريق هجمه به قوه قضائيه به نوعي فرستادن سينگال‌هاي امنيت‌زدايي از محيط داخلي ايران است كه بايد در برابر آن هوشيار باشيم. سراج با بيان اينكه درباره اين تخريب‌ها مي‌توان به سه نكته اشاره كرد، گفت: تا قبل از آمدن ترامپ، هدف امريكا نرماليزاسيون انقلاب ايران بود كه در اين شرايط بايد جريان نفوذ شرايط تغيير را با كمك شبكه همكار داخلي غرب در ايران فراهم مي‌كرد و بايد شرايط داخلي تغييرات جدي را متحمل مي‌شد. اين كارشناس مسائل استراتژيك در همين زمينه تصريح كرد: در اين شرايط بصيرت بالاي آيت‌الله آملي و فهم استراتژيك او از دشمن و شبكه نفوذ براي پروژه تغيير باعث شد، جريان نفوذ احساس ناامني كند. وي گفت: ما ديديم نيروهاي امنيتي با كمك قوه قضائيه، عناصري از سرويس‌هاي اطلاعاتي انگليس، اسرائيل و امريكا و ديگر سرويس‌هاي اطلاعاتي را شناسايي و دستگير كردند، بنابراين پروژه دشمن براي تغيير مختل شده و اين عاملي است تا سرويس‌هاي اطلاعاتي غربي و رسانه‌اي وابسته به آنها كينه آيت‌الله لاريجاني را به دل بگيرند. 
سراج برخورد قاطع قوه قضائيه با مافياي ثروت و قدرت را يكي ديگر از عوامل هجمه كه آيت‌الله لاريجاني برشمرد و افزود: در كارنامه آيت‌الله لاريجاني ما شاهد برخورد با مافيا هستيم و بعد از برخورد با بابك زنجاني، مقابله با ساير مافياي قدرت و ثروت آغاز شد و اين اژدهاي هفت‌سر حيات خود را در معرض خطر ديد. اين كارشناس مسائل استراتژيك با بيان اينكه مافياي قدرت و ثروت علاوه بر حوزه اقتصادي در حوزه سياسي نيز جايگاه ويژه‌اي دارد، يادآور شد: اين جريان براي ادامه حيات خود بايد آيت‌الله آملي‌لاريجاني را منفعل مي‌كرد تا مافيا از حاشيه امني برخوردار شود.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
0
اقای سراج " مفسدین داخلی دست خودرا توی دست دشمنان ایران گذاشته اند " چه بدبخت هستند این افراد " که برای سودجوئی به کشورشان خیانت می کنند " زئیس قوه قضائیه با همراهی با تفکر
امام و رهبری " خودش را اثبات کرده ست " صبوری ایشان در انچه که درباره ایشان می گویند " دشمنان را پاک کلافه کرده ست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار