کد خبر: 874846
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
همزمان با اغاز هفته دفاع مقدس محقق شد:
طرح برندسازی جایگاههای عرضه سوخت از ابتدای مهرماه 96 در شهرستان ارومیه اجرایی شد

به گزارش جوان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه هدف از اجرای این طرح را ارتقای رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با مدیریت موثر بخش خصوصی در فرآیند خرید ، دریافت ، حمل ، توزیع و نظارت بر عرضه سوخت و کاهش نقش دولت در تصدی‌گری توزیع فرآورده های نفتی به منظور ارائه خدمات برتر به مشتریان اعلام کرد.

مجرد   در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح برندسازی جایگاهها از شروع بکار رسمی شرکت صاحب صلاحیت برند(صاحب نام و نشان) برای مدیریت و ساخت جایگاه‌های برند و توزیع زنجیرهای سوخت در ارومیه خبر داد.

وی افزود: جایگاههای برادران قربانی واقع در بلوار والفجر، سهرابیان واقع در بلوار ساوالان، پاسارگاد واقع در خیابان برق، کوه کمری واقع در بلوار استاد شهریار و روشن ضمیر واقع در ابتدای جاده ارومیه مهاباد جایگاههای تحت پوشش برند (یک شرکت صاحب نام و نشان) هستند.

به گفته این مقام مسئول، برندها 20 درصد جایگاه‌های کشوری، 30 درصد جایگاه‌های استانی و 50 درصد جایگاه‌های شهری و روستایی را می‌توانند مدیریت کنند و هیچ محدودیتی برای فعالیت جغرافیایی در کشور ندارند.

مجرد از لزوم اجرای طرح برندینگ به جهت تجارت نوین و همسویی با تجارت روزآمد در دنیا خبرداد و گفت: بزودی همه جایگاههای سوخت منطقه ارومیه تحت پوشش شرکتهای برندینگ قرار خواهند گرفت.

وی افزود: شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی هم اکنون افزون بر ذخیره سازی در انبارهای اصلی، توزیع آن از انبار تا مخازن جایگاه‌ها را بر عهده دارد که این موضوع افزون بر این‌که 60 درصد هزینه های شرکت را متحمل می‌شود و رقم بالایی است، در عین حال ما را از وظیفه اصلی که نظارت عالیه برسوخت‌رسانی است باز می دارد.

مجرد بر الزامی بودن اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: تعداد 85 جایگاه در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی توزیع سوخت را برعهده دارند که با احتساب جایگاههای سی ان جی 158 نقطه عرضه در منطقه داریم.

وی اظهار امیدواری نمود با زمینه سازی مناسب برای ورود این تعداد جایگاه به بحث برندینگ، تحولی بزرگ در عرصه توزیع سوخت خواهیم داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ارومیه در باره عوامل تاثیر گزار کلیدی برای پیشرفت این طرح نیز گفت: با جذابیت در نرخ کارمزد و توجه ویژه به هزینه حمل و نقل فرآورده از مبادی تامین، زمینه ساز ورود جایگاه‌های بیشتری به این طرح را شاهد خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر