کد خبر: 874834
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
رئیس سازمان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه:
رئیس سازمان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه گفت: 86دستگاه اتوبوس در سال گذشته به طور کامل بازسازی شده وتمامی ایرادات فنی وبدنه آن ها رفع گردیده است.

ناصر سعید آبادی امروز درگفت وگوباخبرنگار جوان در ارومیه اظهارداشت: به دلیل هزینه بالا اتوبوس های جدید ومشکلات مالی ، شهرداری ارومیه نوسازی وبازسازی اتوبوس های فرسوده شهری را در دستور کار خود قرار داده است.وی با بیان اینکه شهرداری ها در سراسر کشور دارای مشکلات عدیده مالی بوده ودولت دیگر حمایتی جهت نوسازی ناوگان اتوبوس رانی در کشور انجام نمی دهد گفت: همین مشکلات باعث عدم توانایی شهرداری ها برای نوسازی ناوگان اتوبوس رانی شده است.
رئیس سازمان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه بابیان اینکه در سال کنونی نیز در مجموع 54دستگاه اتوبوس در ارومیه بازسازی شده است گفت: 36عدد از این اتوبوس ها مربوط به بخش خصوصی و18عدد نیز از اتوبوس های خود سازمان بوده است وتمام تلاش این سازمان براین است که 100دستگاه اتوبوس تا پایان سال بازسازی کند.
سعید آبادی به تعداد اتوبوس ومینی بوس های حاظر در سطح شهر اشاره کرد وگفت: درمجموع 328دستگاه اتوبوس و 250مینی بوس در سطح شهر در حال فعالیت هستند که عمر ناوگان اتوبوس شهری ارومیه به حدود 12سال می رسد.
وی با بیان اینکه 100دستگاه اتوبوس نو درآینده نزدیک  وارد ناوگان حمل ونقل شهر می شوند گفت: حداکثر بعد از دوماه از انعقاد قرارداد این اتوبوس ها تحویل داده می شوند وتمام تلاش ما براین است که تاپایان سال حداقل 50 دستگاه اتوبوس تحویل گرفته شود.
رئیس سازمان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه به اقدامات این سازمان جهت آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد وگفت: شست وشوی تمامی اتوبوس های ناوگان شهری ارومیه واختصاص سرویس های مناسب برای دانشجویان ودانش آموزان جز اقدامات اصلی این سازمان برای آغاز سال تحصیلی بوده است.
وی اظهارکرد: احداث 15ایستگاه  اتوبوس جدید در ارومیه در دستور کار این سازمان تاپایان سال جاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر