کد خبر: 874829
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
رييس اداره راه و شهرسازي شهرستان سبزوار خبر داد:
رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار فعالیت های شش ماهه اداره راه و شهرسازي شهرستان سبزوار را تشریح کرد.

علی اصغر استیری با بيان اينكه  حدود 18 هکتار از اراضی ملی در شهرستان سبزوار در شش ماهه ابتداي سال جاري رفع تصرف و از چنگال متصرفان باز ستانده شده است، گفت: همچنين در اين مدت 65 مورد پرونده حقوقی جهت پیگیری قضایی اراضي تصرف شده تشکیل و به دادگستری ارجاع داده شده است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه املاک نیز گفت: در شش ماهه ابتداي سال جاري براي حدود 34.24 هکتار از اراضی ملی اين شهرستان سند تك برگی املاکی از اداره ثبت اسناد و املاک  اخذ شد.

وی در ادامه گفت: همچنين در حوزه املاک بیش از 456 مورد بازدید و پاسخگویی به استعلامات اداره ثبت اسناد، بیش از 35 مورد بازدید و پاسخگویی به استعلامات دفترخانه ها، بیش از 65 مورد پاسخگویی به استعلامات و نامه نگاری با سایر ادارات و ارگان ها، 2 مورد تبدیل سند دفترچه ای به تک برگی و 50 فقره درخواست سند از اداره ثبت اسناد که تاکنون صادر شده است در سال 96 داشته است.

علی اصغر استیری گفت: از ابتدای امسال 499 مورد از درخواست ها و پرونده های ارباب رجوع مورد پیگیری واحد واگذاری این اداره بوده است.

وی تصریح کرد: بازدید از ساختمان هاي در حال ساخت و نظارت عالیه بر ساخت و سازها، تهیه و ارائه گزارشات در حوزه شهرسازی و مشخص کردن نقشه های واحد واگذاری و اراضی اشخاص نسبت به محدوده و حریم شهر از جمله اقدامات صورت گرفته در بخش شهرسازی در شش ماهه ابتداي سال جاری بوده است.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار در خصوص اقدامات انجام گرفته در بخش مسکن مهر نیز گفت: از ابتدای امسال 162 مورد فعالیت پیگیری شکایات و تکمیل اطلاعات و بازدیدهای هفتگی از پروژه هاي مسكن مهر و پیگیری جابجایی 9 نفر از متقاضیان از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است.

وی در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه ساخت و توسعه راه ها در اين شهرستان گفت: در 6 ماهه اول امسال آسفالت راه روستایی به طول 18.4 کیلومتر ساخت و اجرا شده است و 20 کیلومتر از محور سبزوار – اسفراین نیز نقشه برداری شد.

وی در مورد برنامه های آتی اين اداره در حوزه ساخت و توسعه راه ها در سال 96 نیز گفت: احداث راه روستایی زردکوهی و ساروق داورزن بترتیب به طول 2 و 3 کیلومتر،  کمایستان جوین به طول 700 متر ، جزندر – نقاب جوین به طول 2 کیلومتر ، زور به زمند جغتای به طول 2 کیلومتر، کیذور باغ خیرات و کلاته تیرکمان ششتمد بترتیب هرکدام بطول 2.5 و 6 کیلومتر و راه روستایی عوض نجم آباد بطول 3 کیلومتر، در برنامه های آینده این اداره قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار