کد خبر: 874819
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
رئیس پلیس استان اردبیل
رئیس پلیس استان اردبیل از ثبت 28 میلیون تردد در جاده‌های استان اردبیل در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار حسین عبدی در نشست مطبوعاتی و در پاسخ به سوالات خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: نیروی انتظامی در کنار مردم در تولید امنیت و توسعه آن گام‌های اساسی و مهمی را در دو دهه اخیر برداشته است به طوری که در استان اردبیل آمار وقوع جرایم در این سال‌ها به شدت کاهش یافته است.

وی با یادآوری اینکه در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی که با شعار « پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» برگزار می‌شود بیش از 90 برنامه شاخص را اجرایی و عملیاتی می‌کند گفت: 34 برنامه به شکل استانی در این هفته برگزار خواهد شد که سعی داریم در این هفته کارآمدی نیروی انتظامی و تلاش این مجموعه را در تامین و برقراری امنیت به عنوان زمینه‌ساز افزایش سرمایه‌های اجتماعی فراهم کرده و به تقویت آن کمک کنیم.

رئیس پلیس استان اردبیل نیروی انتظامی را در جزو دستگاه برتر در حوزه خدمات‌رسانی و تامین امنیت برای مردم معرفی کرد و افزود: روزانه به طور میانگین هزار و 400 نفر با پلیس 110 تماس گرفته که نیمی از این تماس‌ها عملیاتی شده و نیمی نیز مربوط به ارشاد و راهنمایی‌ها است.

عبدی با گرامیداشت آغاز هفته نیروی انتظامی از فردا گفت: در اولین روز این هفته سبز پوشان بلند قامت در صف‌های نماز جمعه و میعادگاه‌های این فریضه الهی حاضر خواهند شد تا بار دیگر به معنویت و ارزش‌های دینی تکریم و احترام شوند.

وی با بیان اینکه در طول هفته سعی می‌شود چهره علمی، تخصصی و دانش بنیان نیروی انتظامی به مردم معرفی شود، عنوان کرد: در اولین روز که با شعار پلیس حاکمیت ارزش‌ها، ولایت‌مداری و جامعه ایرانی معرفی شده برنامه همایش پیاده‌روی نیز در شورابیل برگزار خواهد شد.

رئیس پلیس استان اردبیل برگزاری صبحگاه مشترک و افتتاح چهار پروژه عمرانی ناجا را در این هفته یاداور شد و افزود: ما به مناسبت هفته نیروی انتظامی شاهد افتتاح ساختمان فرماندهی انتظامی خلخال، پاسگاه آبی‌بیگلو، ساختمان تشخیص هویت در آگاهی اردبیل و افتتاح پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اردبیل خواهیم بود.

عبدی با بیان اینکه به دلیل تهاجم گسترده استکبار جهانی بحث امید به زندگی در جامعه کاهش یافت است، گفت: ما باید تلاش کنیم تا امید و امنیت را به جامعه برگردانه و زمینه‌های تقویت و تعالی آن را به خوبی فراهم کنیم.

وی به عملکرد پلیس‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف اعم از پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس راه، پیشگیری، آگاهی و ... اشاره کرد و یادآور شد: تمام تلاش مجموعه نیروی انتظامی بر این است تا در قالب پلیس‌های تخصصی سعی کند از وقوع جرایم جلوگیری کرده و در عین حال امنیت و انضباط عمومی را مهیا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر